Intern Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hvilket matriale har blitt brukt til å lage IHS'en på min QX? Vurderer å kjøpe Coollaboratory Liquid Pro Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Nja, siden du spør ifht spesialpasta som ikke kan brukes på aluminium; overflaten er jo ikke kobber, men en eller annen legering som i utseende likner aluminium (vet dog ikke akkurat hva det er). Men Økonom, er du sikker på at LGA775 har HS av kobber, jeg kverrulerer ikke altså bare spør, siden jeg syns det ser ut som en tynn "blekk-plate"... Men har aldri hatt av en LGA775 topp. A64 Har definitivt kobber under de aluminiumsaktige overflatene, og har jo en mye tykkere HS. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Når jeg tenker over det, så har jeg jo sett en planslipt QX67 hos Stoolman. Den skinte det kobber farge av. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jepp, har sett endel planslipte (bl.a min E6400) og de er kobber. Er ikke sikker på hva som ligger på toppen, det kan jo være aluminium. Om det er aluminium går det jo alltids an å planslipe da. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Har ingen erfaring med plansliping, så det tror jeg at jeg legger på hylla... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå