pumba50 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Hvis noen vet om et slikt program som er gratis, enten online eller nedlastbar, hvor jeg kan legge inn matvarer, hvilke mengder karb, fett og protein og totalt kalorier sånn at jeg kan kontrollere matinntaket mitt bedre. Så når jeg kjøper nye matvarer kan jeg bare legge det inn i registeret i programmet. Programmet bør helst ha funksjoner for å lage et kostholdsprogram også, så simpelt som mulig; alt stæsj og julepynt er overflødig for min del, jeg liker enkle programmer. Noen som vet av noen? Endret 24. juli 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Robols Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei Jeg kan huske jeg hadde et slikt program tidligere. Jeg skal se om jeg kan finne ut av det, så kommer jeg med en liten edit om ingen andre kommer meg i forkjøpet Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Tar ca 5 min å sette opp selv. Du kan søke opp næringsverdier på matvaretabellen, og de har alle dataene sine tilgjengelig i excelformat hvis du er en liten excelnerd (som kan lastes ned her. Kan laste opp 2 excelark jeg har laget, selv om de er ellers dårlige, men må på posten en tur først Lenke til kommentar
klo Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Noen som vet om noe konkret? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Her Databamse 9359039[/snapback] Alright Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Her har du et genialt program: www.matportalen.no. trykk på ''mat på data'' i margen. Jeg går på idrettsline på VGS og vi bruker dette programmet. Fungerer kjempe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå