Stingah Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei Jeg låner nettverket (trådløst) hos en kompis når jeg sitter på jobb. Men har problemer med at jeg bare AKKURAT får det inn. Signalstyrken står alltid på Veldig lav og det er problematisk å spille f.eks World Of Warcraft. Finnes det noen måte å "booste" opp nettverkskortet eller noen andre generelle tips? Kortet er ett 2200BG, laptoppen er fra Dell. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det finnes vel ikke mulighet for å koble til ekstern antenne? Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Gjør nok ikke det nei. Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Men skal du sitte å spille mens du er på jobb da? Vet det er diverse sprayer og lignende som man kan spraye i rommet som gjør at signalene går lettere gjennom luften. Om det funker vet jeg ikke men det skal vertfall det ut i fra hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Hehe, nattevakt med null action = WOW Hmm, det hørtes nå noe jalla ut men.. Har funnet ut nå at om jeg åpner døra ut så går det lettere.. Hehe Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det finnes jo flere signal boostere, men vet ikke hvordan det fungerer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Du kan "overklokke" flere rutere. Hvilken ruter er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå