erikstein Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Skal ha komplett ny pc. Problemet er valg av hovedkort og cpu (intel/amd). Har hatt en 2,53ghz p4 i sin tid. Den var jo rimlig rask. Har ca 13-14000,- på kun pc (skjerm finner jeg meg etter hvert som jeg får bestemt meg). Litt lyst på vapochill, men leste en del innlegg om at dette ikke er noe å spare på? støynivå etc. Skal ha DDR, XMS3500 brikker. Valget står mellom nforce2 og nye chipsett fra intel. Eller burde jeg vente? Eller burde jeg kjøpe noe heeeelt annet? Trenger råd Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hvis du går for AMD trenger du ikke de minnebrikkene der Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 tenkte fremtiden jeg da. Egentlig er det vel bare dumt å tenke framtid med pc hardware siden alt er gammelt neste uke. Hva med vapochill? Hvilket P4 hk er best å satse på? Hvilket AMD hk er best å satse på? Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 jeg selv, og en del andre jeg har pratet met har gått for Asus p4g8x deluxe... ellers er det en del som satser på et epox kort, husker ikke hvilket... asusen støtter dual ram og det nyeste chipsettet e7205(eller noe) og en del annet stesj... Jeg har ikke fått mitt enda, det er helt nytt men jeg venter i spenning :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå