m0zzdart Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Tenkte jeg Skulle kjøpe ny cpu den jeg har akkurat nå er : Intel Pentium D core dup 2.8 GHz Jeg har Dette Hovedkortet. Socket LGA775 Så, jeg lurer på er Denne Cpu'en er bra? Intel Core 2 Duo E6750 2.67GHz Endret 24. juli 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Ja den er bra den. 9137249[/snapback] tenkte meg det :DD bare mest lurte på om hva andre sier. btw, SKAL ha intel kall meg gjerne noob. men jeg synes intel er best. edit: spurte en kompis av meg, han sa også den var bra yeah bestiller den nå + laptop Endret 24. juli 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 vil ikke kalle deg noob for at du liker intel , for det er best nå Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 jeg har altid hatt intel og synes ikke de er dArlig er pA kreta nA! men fQr jeg dro bestilte jeg den cpuen og en laptop. laptopen har amd da. men er bare til skole laptop da. ligger pA posthuset. gleder meg til torsdag da jeg kommer hjem og fAr henta den cpuen og laptopen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 jeg har altid hatt intel og synes ikke de er dArlig 9212507[/snapback] Hvorfor oppgraderer du da? Den gamle prosessoren din har jo vært utskjelt siden den kom på markedet. Den var hverken et bra kjøp da sammenlignet med andre prosessorer eller en god prosessor nå. Den nye prosessoren din er derimot veldig bra. Regner med du vil merke stor forskjell. Når du har brukt den nye prosessoren en måned eller to så kan du jo bytte tilbake i noen timer bare for morroskyld så merker du hvor dårlig den gamle egentlig var. Alt jeg prøver å si er at tidene forandrer seg og et merke (intel) holder seg ikke på topp hele tida. Merketilhørighet er bare dumt. Det er mye lurere å hoppe mellom merkene når man merker at den ene ligger dårlig an en stund. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 I forrige uke kom denne CPU'en. satte den i pc'n og fy søren den ble rask jeg er så fornøyd med pc'n min nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå