hauk74 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 hjelp. er kommet ned i lasterommet på båten. kjører opp tårnet på en truck, men hva etterpå.. kommer meg ikke videre. håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 prøv å post i gamer.no forumet Lenke til kommentar
hauk74 Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Hvis du sitter fast i et spill, har problemer med å starte spillet, leter etter en patch, eller andre problemer relaterte til dataspill og tilbehør. trodde dette var rette siden for slike sp.... Lenke til kommentar
hauk74 Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 er det ingen som har spillt sof 2....- Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 prøv å post i gamer.no forumet Han har jo posta i gamer.no forumet Lenke til kommentar
Drakaslave Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei. Hvilket brett er du på ? Jeg var på ett båtbrett.Men kjørte da ikke noen truck der ??? Jeg gikk lei spillet, men skal se litt på det igjen nå denne uken. Skal sende deg nytt svar når jeg er ferdig med det. SOF2 var for LETT, så jeg gikk lei av det. Neste gang får de lage ett med litt utfordringer Lenke til kommentar
hauk74 Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 jo stemmer det men skal bare kjøre opp tårnet på trucen med noen paller på Lenke til kommentar
Drakaslave Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Sorry.. Var ikke helt med. Huska brettet nå. Du skal videre innover i båten. Tilslutt inn i ett kontrollrom og ned i bunnen av båten. Jeg skal ta en rerun av brettet nå, så vent på ett nytt innlegg snart. Lenke til kommentar
hauk74 Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 greide den saken. måtte hoppe over uten å kjøre opp trucen..??!!! men er kommet til hong kong og har kjørt opp en ny truck der jeg skal over en mur. move forward to exit står det men kommer da ikke over den muren. er for høy til å hoppe. *s* kan det vere at beta versonen er aneldes? Lenke til kommentar
assagab Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 du burde finne svar på problemet ditt her: http://gamespot.com/gamespot/gameguides/pc/sof2/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 er det ingen som har spillt sof 2....-Det spilles kun sof2 på denne maskinen men har aldri spillt single playeren. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 ser du der det brenner et sted nede i rommet? skru på et hjul et eller annet sted i nærheten(opp et par ganger eller.no) og gå igjennom, da er brannen slokt.. sorry for ingen bedre forklaring men kan jo alltids prøve :google: Lenke til kommentar
restis Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 gå opp i andre etasje og gå opp på containere og hopp over! Lenke til kommentar
restis Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 det er jo et ganske lett spill, jeg har runnet det for en god stund siden!det er bare og sende spørsmål til meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå