Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mest sikker måte å trimme en scooter


Anbefalte innlegg

Laos!

 

Står mye rart om trimming her inne, alt fra dyse, effektanlegg, plomber og andre greier jeg ikke aner hva er.

 

Mitt lille dilemma er at jeg har en scooter som jeg gjerne ville få til å gå litt raskere. Men, her jeg bor er det titt og ofte kontroller ute og går - og vips så blir du tatt.

En bot på 4000-6000,- til Old-B er ikke det jeg ønsker meg mest, jeg har betalt nok for scooteren (Speedfight 2) som det er.

 

Så jeg tenkte jeg ville drøfte med dere hva som er den mest sikre måten å trimme på?

 

Putter du på et effektanlegg kan det lett sees/høres av hvem som helst (som har litt greie på slikt, aka Snuten/andre skiltklippende jævler).

 

Er det greiest å bare fjærne plomben? Men blir man tatt uten den er det et lite helvete å få den inni igjen, eller hva?

 

Hva tror dere?

 

Mvh,

Teh Lurvefranz. :thumbup:

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du kan ta plumba, sette inn større dyse, så til slutt setter du på turtallssperre, den sperrer motoren til å ikke gå fortere enn 45km/t

 

Da er det bare å koble på den hvis du blir stoppa ;) Men det er litt kjipt å bli stoppa å må inn til visning, da må du sette inn plumba igjen..

Endret av HondaOlav
Lenke til kommentar
Kanskje du kan ta plumba, sette inn større dyse, så til slutt setter du på turtallssperre, den sperrer motoren til å ikke gå fortere enn 45km/t

 

Da er det bare å koble på den hvis du blir stoppa ;)  Men det er litt kjipt å bli stoppa å må inn til visning, da må du sette inn plumba igjen..

9137050[/snapback]

 

Høres lurt ut.. Får tenke litt på det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...