Gå til innhold

Intels feil at vi ikke får DDR-II før i 2004!!!

Xvani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

syntes ikke du det er raskt nok det som er nå for 2003? jeg syntes det er bra at ikke alt kommer etter en annen. syntes f.eks det er teit at ett hovedkort er "gammelt" etter to måneder. alle pengene mine går ut av vinduet pga dette arrrgghh. i stedet for å lage alt raskere, kan de ikke optimalisere ting bedre, slik som på mac?

Lenke til kommentar
Hadde ikke intel satset på DDR 400, hadde den ikke blitt godkjent (er den det?) og minneprodusentene ville gått for DDR-II..

Er bare bra det da, hvor mye raskere tror du DDR2 er i forhold til DDR 400 i praksis. Gå lenge enda før DDR 400 er årsaken for at minet bremser pc'ene. Eg har bare sd-ram som har ca 1000MB/s mens DDR 2700 har ca 2400MB/s og DDR 2900 har 2480. Dette er les ram hastighet. Poenget mitt er at vi ikke trenger DDR 2 enda.

Lenke til kommentar

Jeg syns DDRII er skuffende tregt. De kan godt vente til 2004 med DDRII og øke hastigheten en del, for jeg er ikke imponert over 533Mhz og maks 666 Mhz eller noe sånt. Tåpelig spør du meg.

Med Clawhammer, Barton og Prescott vil vi nok se behovet for minnebrikker raskere enn DDR400.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...