mihcaoj Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Har fått tilbud om studiet "shipping og logistikk" i Ålesund.. Personlig var dette mitt andrevalg og jeg hadde aldri egentlig tenkt at det var dette jeg kom til å studere. Menmen, uansett: er det noen her inne som skal studere i Ålesund og kan fortelle meg litt om hvordan det er der oppe(eller om du kjenner noen)? Eventuelt om noen har noen synspunkt på studiet jeg har fått tilbud om. For å være helt ærlig så er jeg veldig usikker på hvilke(n) jobb jeg kan få etter endt utdannelse. Det står bare at "Studiet egner seg også for den som ønsker ledende stillinger i internasjonal handel, industri og offentlige tjenestevirksomhet som er brukere av skipsfartstjenester. " - savner at det ikke står oppført noen konkrete titler. kilde: HiÅ Vurderer om jeg skal gi dette studiet en sjanse, og heller bare droppe ut og finne meg en jobb før jeg søker på noe annet neste år. Føler det er bedre å begynne på noe, enn å ikke gjøre det.. edit: link mvh Joachim Endret 24. juli 2007 av mihcaoj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå