litenfyr Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hey. lurte på om noen her har brukt eller veit om asus m2v-mx? eller noen veit om det er ett greit hovedkort? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hey.lurte på om noen her har brukt eller veit om asus m2v-mx? eller noen veit om det er ett greit hovedkort? 9136711[/snapback] Jeg googlet litt men finner svært lite om det utenom i prisguide.no. Det er et mATX, billig, integrert lyd, vga og nettverk, samt at det er stille (uten vifter). Ser at det også annonseres på en del Linux butikker. Det kan tyde på at det er populært hos linuxbrukere, som igjen tyder på oppdaterte drivere i den verdenen. Slik jeg ser det (uten å ha sett det eller langt mindre prøvd det) virker det som et helt greit kort å bruke. Det er et AM2 kort med støtte også for X2 cpuer. Mange nettbutikker selger det så det må jo være noe etterspørsel, men som sagt, det er ingen som skriftlig har formidlet sin erfaring med dette kortet. I hvilken forbindelse skal du bruke det? Lenke til kommentar
litenfyr Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Hey.lurte på om noen her har brukt eller veit om asus m2v-mx? eller noen veit om det er ett greit hovedkort? 9136711[/snapback] Jeg googlet litt men finner svært lite om det utenom i prisguide.no. Det er et mATX, billig, integrert lyd, vga og nettverk, samt at det er stille (uten vifter). Ser at det også annonseres på en del Linux butikker. Det kan tyde på at det er populært hos linuxbrukere, som igjen tyder på oppdaterte drivere i den verdenen. Slik jeg ser det (uten å ha sett det eller langt mindre prøvd det) virker det som et helt greit kort å bruke. Det er et AM2 kort med støtte også for X2 cpuer. Mange nettbutikker selger det så det må jo være noe etterspørsel, men som sagt, det er ingen som skriftlig har formidlet sin erfaring med dette kortet. I hvilken forbindelse skal du bruke det? 9137028[/snapback] det andre røyk.. skal ikke bruke pc'en så mye. tenkte på og game cs:s etterhvert når jeg har kjøpt nytt skjermkort=P hvis ikke så går det mye i internett og msn=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå