Gå til innhold

Hva har skjedd med Halo 2?

XtaZ

Anbefalte innlegg

Ok nå skulle jeg spille Halo 2 over nett igjen for første gang på 4 måneder eller noe sånn å når jeg kom inn i spillet så fikk jeg en ubehagelig overraskelse. Alle rankene mine på alle gametypene har blitt resatt til lvl 1? Hva faen er det som skjer? Sist jeg spilte (før jeg begynte med WoW) så var jeg lvl 30 på de fleste av gametypene og rund 25 på resten. å i snipers så var jeg lvl 41 eller 43. Å nå er jeg plutselig lvl 1 på alt sammen? Noen flere dette har skjedd med?

Trodde først det bare var en liten bug som viste feil rank i starten men selv etter jeg starta en sniper match så ble jeg matcha opp med lvl 1 - lvl 4 personer og det forandra seg aldri :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er ikke første gangen Bungie resetter statsene heller... Har gjort det ved hver oppdatering i hvert fall.

9136993[/snapback]

Hæ? det kan ikke stemme. Jeg begynte å spille Halo 2 online rett etter X360 release å dette er første gangen jeg har opplevd at startsen har blit resett :dontgetit:

Hadde vel uansett ikke vert noe poeng med ranking hvis de skal drive å nullstille den hele tiden

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Ah, siste oppdatering(1.1?) og tilhørende reset kom antageligvis lenge før 360 ble lansert.

9137224[/snapback]

Det er i versjon 1.5 nå.

Grunnen til at du er i level 1 på alle playlists er at de resetta rankingsene for noen måneder siden. Var ikke så alt for lenge siden.

Artig, jeg så at du logget på og lurte hva du spilte, også så jeg at du spilte Halo 2. :hmm:

Lenke til kommentar
Ah, siste oppdatering(1.1?) og tilhørende reset kom antageligvis lenge før 360 ble lansert.

9137224[/snapback]

Det er i versjon 1.5 nå.

Grunnen til at du er i level 1 på alle playlists er at de resetta rankingsene for noen måneder siden. Var ikke så alt for lenge siden.

Artig, jeg så at du logget på og lurte hva du spilte, også så jeg at du spilte Halo 2. :hmm:

9137407[/snapback]

I sta? ja så du var online også. satt å spilte Boom Boom ett eller annet :thumbup: Har ikke spilt noen form for Halo før i dag etter at H3 betaen så brått ble revet fra oss :cry:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
I sta? ja så du var online også. satt å spilte Boom Boom ett eller annet  :thumbup: Har ikke spilt noen form for Halo før i dag etter at H3 betaen så brått ble revet fra oss  :cry:

9137657[/snapback]

Boom Boom Rocket. Jeg eier sånn på "Hall of the mountain dude", så jeg tok en runde. :whistle:

Har nesten ikke spilt Halo heller. Blir ikke lenge til vi får "finnisj det fæit" da.

Lenke til kommentar
I sta? ja så du var online også. satt å spilte Boom Boom ett eller annet  :thumbup: Har ikke spilt noen form for Halo før i dag etter at H3 betaen så brått ble revet fra oss  :cry:

9137657[/snapback]

Boom Boom Rocket. Jeg eier sånn på "Hall of the mountain dude", så jeg tok en runde. :whistle:

Har nesten ikke spilt Halo heller. Blir ikke lenge til vi får "finnisj det fæit" da.

9137912[/snapback]

Hehe ok. Ja er bare noen måneder igjen nå :w00t: Satt å så på diverse videoer fra H3 betaen i går før jeg la meg så det var derfor jeg måtte spille H2 i dag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...