Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

1998 MB E290T Turbodiesel Avantgarde


Anbefalte innlegg

Bilen:

1998 modell, registrert i tyskland 08.97, importert til norge i 2000.

bilen har kvite skilt og bakseter.

Den hadde gått ca 213500KM då eg kjøpte den 23.mars. no er km-stand ca 224000.

Det er utført rustreparasjon på dører, skjermar og bakluke. utenom det har den nesten ikkje rusta i heile tatt, så bilen er bortimot rustfri :)

 

Avantgardeutgaven er den litt meir sportslege ungdomsutgaven av bilen. i forhold til en classic (familie) og elegance (direktør/taxi) er den senka 24mm og har et stivare hjuloppheng. orginaldimensjonen på hjula er 215/55R16, classic og elegance har 205/65R15. grillen er tøffare og interiøret er mørkare (nesten svart tre, classic og eleganse har lysare brunfarge)

 

Motoren som står i en en vanleg turbodiesel (DT), alså uten commonrailteknologi.

den har 5 sylindrar i rekke med et slagvolum på totalt ca 2900ccm. veldig fin lyd :) kan sammenlignast litt med den spesielle 850/V70 femmerlyden, men sjølsagt ikkje lik sidan det er diesel med turbo...

Den leverar ikkje meir enn 129hk orginalt med et dreiemoment på 300nM, men det er nok til å holde 80 i 8% stigning med ca 1,5 tonn henger på slep. i tilleg har bilen ei eigenvekt på 1700kg. den går ikkje veldig godt, men det er heller ikkje dårleg.

Drivstoffforbruket er heilt greit for en stakkars 19 år gammal lærling. hadde et snittforbruk på 0,54l/mil frå jessheim til ferjekaien i lavik. 30 liter diesel på 550km. ved vanleg grisekjøring rundt i området der eg bur ligg den på melom 0,7 og 1 liter/mil.

 

 

denne bilen var en toppmodell i 1997-1998 og har nesten alt ekstrautstyr som gjekk an å få. xenon nærlys, skinnseter, varme i setene, lyktespylerar, forsterka dynamo, dobbel rollo i bagasjerommet (nett opp bak bakseta og duk rett bak over det som eventuelt skulle befinne seg i bagasjerommet), avtagbart hengerfeste, digitalt klimaanlegg, multikonturseter framme, bose lydanlegg meg 6cd cdveksler, cruisecontrol, ASSYST (sensorar over alt som gir beskjed når eit eller anna er gale), BAS (bremseassistanse), ASR (som kan slåast av, heldigvis), integrert handsfree.

 

 

post-42328-1185310676_thumb.jpg

front med vanleg kjørelyskombinasjon. grillen er litt grovare enn classic og elegance.

 

post-42328-1185310739_thumb.jpg

xenonlys. venstre pære er begynt å bli dårleg....

 

post-42328-1185310783_thumb.jpg

bakenden på denne bilen er iallefall et kunststykke! seinare modellar med facelift (2000-2003) kom med sota baklykter, det gjorde ikkje denne...

 

post-42328-1185310883_thumb.jpg

orginal 16'' avantgardefelg

 

post-42328-1185310927_thumb.jpg

god motor :)

 

post-42328-1185310995_thumb.jpg

framseta er utruleg gode. sidan heile interiøret er svart er det godt at den er UV-hemmande glas på bilen. alle utenom frontruta...

 

post-42328-1185311061_thumb.jpg

bakseta er ikkje så verst dei heller, men maglar samme sidestøtta som framseta.

her er det god plass. eg og pappa har plass til beina sjøl om framsetet er så langt bak det går. eg er 1,90 høg og pappa er 2,03.....

 

post-42328-1185311190_thumb.jpg

jævli bra... :)

 

 

og så kjøpte eg meg ny nøkkel her om dagen...

post-42328-1185311296_thumb.jpg

mekanisk nøkkel har eg ikkje fått enda, så det manglar ein bete på enden, men einaste den mekaniske nøkkelen blir brukt til er å feste nøkkelring i. bilen har fjernstyr sentrallås og tenningslåsen går på IRkode.

 

for dei som er intresert: MB delenummer er 211 766 39 06 for modellar med to knappar og 211 766 36 06 for modellar med tre knappar (sedan med fjernstyrt åpning av bagasjerom). den kostar 1056,25kr i bertel o steen-systemet + mekanisk nøkkel. sidan den er til nyaste e-klassen (W211) kan den kun bestillast per telefon eller epost, ikkje gjennom datasystemet om du skal ha den til andre chassis enn W211. den passar til alle modellar med smartkey.

 

 

har ingen store planar om modifisering av bilen sidan den blir brukt til og frå jobb og ellers andre ting kvar dag, men sideskjørt og nedre del av fangerane blir kanskje lakkert sølv neste veke. skulle og ha fått tak i xenon/xenonlook tåkelys og xenonlook parklys i tillegg til nye blanke lykter og sota baklykter. ein del kromdetaljar kanskje og vinge bak, men tar det gradvis etter kvert som eg har råd :)

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

senking blir ikkje aktuelt, den er lav nok frå før til dårlege vestlandsveier. eg brukar bilen daglig og vil helst ha litt kjørecomfort og... :) men når bilen er nedbetalt og eg har kjøpt ny bruksbil kan det jo bli litt heftigare modding :D

 

som sagt har eg tenkt å få tak i sota lykter bak, men det blir når pengane strekker til :)

 

mobilen som står i er kun til handsfreen :D

 

 

det orginale BOSE-anlegget som står i er så bra at det blir ikkje bytta ut. men har i tillegg sett inn en liten sub. den resterande plassen i bagasjerommet er foresten på størrelse med heile bagasjerommet i en 1987 toyota camry stasjonsvogn...

post-42328-1185314068_thumb.jpg

 

 

 

bilen var foresten ikkje så dyr at en 19åring med lærekontrakt ikkje har råd til å ta opp lån :)

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar

eg syns avantgardefelgane er tøffe eg :)

 

som sagt er dette en bruksbil og større enn 16'' felg på veiane rundtomkring her eg bur er som å skyte seg sjøl i foten.....

 

men, litt sunn Ufornuft skadar jo ikkje innimellom....

 

 

får sjå når eg har slete ut dekka mine og får litt bedre inntekter om eg kan legge 20 000 i nye 18x8/9 felgar med dekk :) men det er andre ting som kjem før.....

 

 

har bestilt h1 og h7 xenonlookpærer idag. h6w som skal vere i parklysa er vist komplett umulig å oppdrive, så der må eg enten skifte sokkelen eller lage meg pærer sjøl.... får sjå ke eg får tak i.........

 

 

hadde foresten tenkt å kjøpe lakk til nedre delar av fangerar og sideskjørt idag. kjørte en anna bil, så tok ikkje sjangs på å kjøpe lakk sidan det var 8 forskjellige nyansar på fargekoden. eg tar meg kanskje en tur til til førde før helga så eg får lakkert neste veke.

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar

Ahh, *misunnelig*

 

Fin bil dette, kjørte nesten 2 000 km med en lignende i høstferien, men det var en 01 modell (facelift) 220 CDI Elegance. Den hadde like seter som din er jeg rimelig sikker på, nydelig på langtur. :)

Lenke til kommentar
eg trudde det var berre min det var utført rustreparasjon på eg  :dontgetit:

9189900[/snapback]

 

 

Rust i dører og elektronikkproblemer er kanskje de største problemene med mercedes E-klasse. Derfor blir også de fleste dører byttet på garanti (men denne er nok for gammel?)

Lenke til kommentar

hehehe du tok han ikkje... :)

 

bilen min er for gammal til enkelte ting, men karosserirust som er åpenbare "produksjonsfeil" (vi kan vel kalle det det..) blir dekka iallefall i 10 år. enkelt ting blir det kostnadsdeling på mellom kunde og MB.

 

 

edit: tok vekk quoten. skjønnar ikkje koffor eg tok med det.. må vere løysemiddelskade frå lakkeringa, sjøl om eg brukte gassmaske omtrent heile tia...

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar
hehehe du tok han ikkje... :)

 

bilen min er for gammal til enkelte ting, men karosserirust som er åpenbare "produksjonsfeil" (vi kan vel kalle det det..) blir dekka iallefall i 10 år. enkelt ting blir det kostnadsdeling på mellom kunde og MB.

 

 

edit: tok vekk quoten. skjønnar ikkje koffor eg tok med det.. må vere løysemiddelskade frå lakkeringa, sjøl om eg brukte gassmaske omtrent heile tia...

9191165[/snapback]

 

Det blir dekket av Mercedes 100% frem til bilen er 8 år og 50% frem til den er 12 år. At ikke Mercedes klarte å lage kvalitetskarosseri/galvaniserte er et stort spørmål for meg samt en av hovedgrunnene til at jeg så bort fra alt av Mercedes i 100.000,- klassen da 99% av dem har rust eller kommer til å få det rimelig fort og nesten alle er det trikset med KM standen på :no: Audi begynte vel med galvanisering på tidlig 80 tallet på serieproduserte biler, og at da MB ikke begynte før i 2003 med E og C klassen er for meg en gåte og tragisk.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Er ikke lett å få fram ironi skriftlig :p

 

Men med så mye ekstrautstyr må du vel ha opplevd noe problemer med det? Eller har ikke noe feilet (enda)?

9191243[/snapback]

 

eg har AC-lekasje helt innerst i varmeapparatet..... heile dashbordet og alt inni må ut for å komme til varmeapparatet som er plassert helt inntil torpedoveggen. det er nok snakk om 10-20 timar demontering og minst like mykje til å sette det ihop. reknar med det blir en "do it yourself"-jobb en gang eg har ei veke ledig..

 

eg kjøpte bilen etter den hadde gått over 200 000, så det meste av småfeil på for eksempel elektronikk er nok ordna opp i

 

 

edit: venstre lyktespyler spylar foresten ikkje. den går ut, men det kjem ikkje ut meir spyleveske enn at det ligg atte litt på støtfangeren. har en mistanke om et det er litt tett inni sidan sjølve spyleren er fylt med spyleveske

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar
Det blir dekket av Mercedes 100% frem til bilen er 8 år og 50% frem til den er 12 år. At ikke Mercedes klarte å lage kvalitetskarosseri/galvaniserte er et stort spørmål for meg samt en av hovedgrunnene til at jeg så bort fra alt av Mercedes i 100.000,- klassen da 99% av dem har rust eller kommer til å få det rimelig fort og nesten alle er det trikset med KM standen på :no: Audi begynte vel med galvanisering på tidlig 80 tallet på serieproduserte biler, og at da MB ikke begynte før i 2003 med E og C klassen er for meg en gåte og tragisk.

9191951[/snapback]

 

 

ja sant det.. men min er faktisk bortimot rustfri :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...