834HF42F242 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg har tenkt på dette i lenger tid, og tatt en beslutning: "Ja, hvorfor ikke?" Man må gripe mulighetene man har, og gjøre det man har lyst til. For pokker, jeg har lyst til å lære meg japansk. Lære et språk få andre rundt meg kan, og kunne ha stor glede av det på reiser. Ikke minst åpner det seg en ny verden av kommunikasjon med andre mennesker, og man får innsikt i et samfunn og en kultur svært ulik vår egen. Så spørsmålet er enkelt: Hvem her på forumet kunne tenke seg det samme, og bli med på et kurs i japansk en eller annen plass på Jæren? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg synes japansk virker veldig interessant... meeen har ikke tatt det samme valget som deg av den grunn at jeg er at jeg tviler på om jeg i det hele tatt vil klare det. Jeg greide ikke en gang å lære meg å telle til ti når jeg gikk på karate. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Det er nok litt av en utfordring ja, og det er derfor jeg vil forsøke å ta et skikkelig kurs hvor det er kompetente lærere som kan lære bort språket. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Skulle så gjerne ha blitt med, men jeg bor i Trondheim så det blir kanskje litt vanskelig.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kunne tenkt meg og lært det, men bor i telemark, så veti kke hvor langt det er... Hva med Teamspeak eller ventrilo? Skype? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har forsøkt å lære meg japansk flere ganger, men alltid gitt opp (ikke motivert nok). Jeg kan nok klare det, trenger bare mer motivasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå