vbjornevik Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Skal nå kjøpe vannskibøyle (tror det er det det heter) til å ha på min Yamarin 4300. Noen som vet hvor de selger dette? Det trenger ikke å være orginalt! Har planer om å få kjøpt i morgen, så trenger hjelp raskt Her er et bilde av båten: (hvis det funker) Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Det står på en Yamaha 40 hk Autolube hvis det hjelper Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Skal du ha en bøyle så du får hevet tauet over motoren, eller skal du bare ha en krok/beslag som skal stå nede på akterspeilet? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Helst en bøyle som får hevet tauet, men en krok på akterspeilet funker sikkert også Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Krok til akterspeilet selger de hvertfall på maritim, skal du ha et som hever tauet, må du nok få dette spesiallagd Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Gidder du å linke? Jeg fant ingenting skjønner du Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 http://www.maritim.no/product.aspx?id=8486...upkey=008010050 Men obs, denne er liten, maritim har desverre ikke noen større, har ikke funnet det noen andre steder heller Har selv en ganske så stor en, diameter på 7cm eller noe..... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Hvor kjøpte du din da? Jeg har sett mer eller mindre over alt, men ingen har jo Og hvor monteres denne saken? den burde jo stått midt på bak, eller? For der står jo motoren i veien Har ikke planer om å ro skjønner du Endret 27. juli 2007 av vbjornevik Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hehe, ja det er noe av problemet med utenbordsmotorer..... du må plassere den på den ene siden bak da, eller få lagd til en vannskibøyle som går over motoren.... Vannskikroken min fulgte med speedbåten jeg hadde før når jeg kjøpte den..... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Vi har to ringer, en på hver side av motoren, også er tauet man holder i "delt" i den enden som festes i båten, og da er det bare å feste en ende i hver krok Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Bump^^ Har selv en yamarin 4300 med en 40Hk yamaha 93mod (3syl, totakter) Hva er det du ikke likte ned båten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå