Gå til innhold

Bjørnebye rett mann?

olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvem som får sparken først av Petter Myhre og Bjørnebye:S

9143806[/snapback]

Tviler i alle fall på at de sitter som hovedtrenere i Start og VIF ved oppkjøringen til neste sesong. Det virker jo som om Solér og Start har tillitt til Bjørnebye, men det kan ikke vare for evig med prestasjonene hans.

Lenke til kommentar

Tja... Bjørnebye er vel ikke den treneren som har mest erfaring og slik kanskje, men han har ikke gjort det dårlig! Vi må huske at han selv overtok Start da de mest så ut som et synkende skip, men han reddet de fra nedrykk i fjor, og jeg tror han klarer det igjen dersom han fortsatt har tillit. Feilen Bjørnebye kanskje har gjort i år, er å ha gitt for mange unge spillere tillit. Dette er for så vidt modig og rosverdig gjort, men Start har nok lidd av at de har hatt for få erfarne spillere når det butter imot.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er treneren som er feil i Start. Spillerne viser jo ingen guts til å vinne i det hele tatt  :hrm: ..

Heia Viking!  :tease:

9159792[/snapback]

Der er jeg enig. Det er også desverre slik at det er trenerne som får skylda når laget prestere dårlig. Spillere har faktisk et større ansvar. Det er tross alt de som er på banen og ikke Bjørnebye.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er treneren som er feil i Start. Spillerne viser jo ingen guts til å vinne i det hele tatt  :hrm: ..

9159792[/snapback]

Der er jeg enig. Det er også desverre slik at det er trenerne som får skylda når laget prestere dårlig. Spillere har faktisk et større ansvar. Det er tross alt de som er på banen og ikke Bjørnebye.

9176103[/snapback]

Skjedde jo det samme i vif, men spillerne skjønnte jo aldri alvoret... Håper de har skjønnt det nå, før det er for seint:S

Lenke til kommentar

9159792[/snapback]

9176103[/snapback]

Skjedde jo det samme i vif, men spillerne skjønnte jo aldri alvoret... Håper de har skjønnt det nå, før det er for seint:S

9176242[/snapback]

Jeg håper da det. Jeg er overakset over hvorfor det alltid er Bjørnebye som må i fokus hver gang. Hadde man gjort det med en spiller, så kanskje det skjønte alvoret.

Lenke til kommentar

9159792[/snapback]

9176103[/snapback]

9176242[/snapback]

Jeg håper da det. Jeg er overakset over hvorfor det alltid er Bjørnebye som må i fokus hver gang. Hadde man gjort det med en spiller, så kanskje det skjønte alvoret.

9176351[/snapback]

Helt enig, jeg syns det er flaut at en trener må trekke seg før voksene folk skjønner alvoret i å ikke prestere i en jobb... Folk flest ville jo fått sparken av å ikke prestere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...