olavh Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Er Stig Inge Bjørnebye den rette til å få Start ut av den situasjonen klubben er i nå? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg tror ikke det. Jeg var skeptisk da de ansatte han, og jeg er skeptisk nå. Bare fordi man har vært en god fotballspiller betyr ikke det at man vil bli en god trener. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Siste tidens oppførsel sier vel sitt.... Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Lurer på hvem som får sparken først av Petter Myhre og Bjørnebye:S Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Lurer på hvem som får sparken først av Petter Myhre og Bjørnebye:S 9143806[/snapback] Tviler i alle fall på at de sitter som hovedtrenere i Start og VIF ved oppkjøringen til neste sesong. Det virker jo som om Solér og Start har tillitt til Bjørnebye, men det kan ikke vare for evig med prestasjonene hans. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Da forsvant Myhre, hvor lenge sitter Bjørnebye? En sjef i start har jo allerede trukket seg... Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Tror han får sparken innen 14 dager. Helt klart det beste for Start Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Tror ikke det er treneren som er feil i Start. Spillerne viser jo ingen guts til å vinne i det hele tatt .. Heia Viking! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Bjørnebye får fyken snart... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Tja... Bjørnebye er vel ikke den treneren som har mest erfaring og slik kanskje, men han har ikke gjort det så dårlig! Vi må huske at han selv overtok Start da de mest så ut som et synkende skip, men han reddet de fra nedrykk i fjor, og jeg tror han klarer det igjen dersom han fortsatt har tillit. Feilen Bjørnebye kanskje har gjort i år, er å ha gitt for mange unge spillere tillit. Dette er for så vidt modig og rosverdig gjort, men Start har nok lidd av at de har hatt for få erfarne spillere når det butter imot. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tror ikke det er treneren som er feil i Start. Spillerne viser jo ingen guts til å vinne i det hele tatt .. Heia Viking! 9159792[/snapback] Der er jeg enig. Det er også desverre slik at det er trenerne som får skylda når laget prestere dårlig. Spillere har faktisk et større ansvar. Det er tross alt de som er på banen og ikke Bjørnebye. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tror ikke det er treneren som er feil i Start. Spillerne viser jo ingen guts til å vinne i det hele tatt .. Heia Viking! 9159792[/snapback] Der er jeg enig. Det er også desverre slik at det er trenerne som får skylda når laget prestere dårlig. Spillere har faktisk et større ansvar. Det er tross alt de som er på banen og ikke Bjørnebye. 9176103[/snapback] Skjedde jo det samme i vif, men spillerne skjønnte jo aldri alvoret... Håper de har skjønnt det nå, før det er for seint:S Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tror ikke det er treneren som er feil i Start. Spillerne viser jo ingen guts til å vinne i det hele tatt .. Heia Viking! 9159792[/snapback] Der er jeg enig. Det er også desverre slik at det er trenerne som får skylda når laget prestere dårlig. Spillere har faktisk et større ansvar. Det er tross alt de som er på banen og ikke Bjørnebye. 9176103[/snapback] Skjedde jo det samme i vif, men spillerne skjønnte jo aldri alvoret... Håper de har skjønnt det nå, før det er for seint:S 9176242[/snapback] Jeg håper da det. Jeg er overakset over hvorfor det alltid er Bjørnebye som må i fokus hver gang. Hadde man gjort det med en spiller, så kanskje det skjønte alvoret. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tror ikke det er treneren som er feil i Start. Spillerne viser jo ingen guts til å vinne i det hele tatt .. Heia Viking! 9159792[/snapback] Der er jeg enig. Det er også desverre slik at det er trenerne som får skylda når laget prestere dårlig. Spillere har faktisk et større ansvar. Det er tross alt de som er på banen og ikke Bjørnebye. 9176103[/snapback] Skjedde jo det samme i vif, men spillerne skjønnte jo aldri alvoret... Håper de har skjønnt det nå, før det er for seint:S 9176242[/snapback] Jeg håper da det. Jeg er overakset over hvorfor det alltid er Bjørnebye som må i fokus hver gang. Hadde man gjort det med en spiller, så kanskje det skjønte alvoret. 9176351[/snapback] Helt enig, jeg syns det er flaut at en trener må trekke seg før voksene folk skjønner alvoret i å ikke prestere i en jobb... Folk flest ville jo fått sparken av å ikke prestere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå