Gå til innhold

Dommerstanden i Tippeligaen

olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Norske dommereeee er ræææææva! Norske dommereeee er ræææææva!

Det er langt mellom de gode dommerene i Tippeligaen - og spesielt når man er nyopprykket. Har sett så mange dårligere dommere på Marienlyst i år at det er nesten så det vrir seg i magen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er langt mellom de gode dommerene i Tippeligaen - og spesielt når man er nyopprykket. Har sett så mange dårligere dommere på Marienlyst i år at det er nesten så det vrir seg i magen.

9208866[/snapback]

Dommeren var ihvertfall veldig på Godsets side i kampen mot Start! Det var ikke i nærheten av straffe, som dere fikk. Synes fortsatt dommerstanden er elendig.

Lenke til kommentar

De har en vanskelig jobb, jeg ville ikke hatt den jobben og jeg er glad det er noen som tar den.

Når det er sagt skjer det endel snåle ting. Spesiel kjedelig når dommeren avgjør kampen. Men alle kan gjøre feil. Det jeg ikke liker er den arrogansen og manglende evne til å innrømme feil man ser hos endel. Vet man at man har gjort feil bør man innrømme det, ikke løpe forbi pressen og si "ingen kommentar".

Lenke til kommentar

9208866[/snapback]

Dommeren var ihvertfall veldig på Godsets side i kampen mot Start! Det var ikke i nærheten av straffe, som dere fikk. Synes fortsatt dommerstanden er elendig.

9562390[/snapback]

Uenig! Nordkvelle får aldri gå opp i den duellen fordi han får den albuen i ryggen/nakken. Dessutten står Øvrebø 3 m unna fra en god vinkel. Akkurat her tarru feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...