Tøffe-Tetra Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 heisann skrudde sammen en pc til countryfestivalen for å ha litt ekstra musikk på campingen her er det bare deler samlet på el-retursteder, som tilsammen ga meg en gratis mp3 spiller, vi har et gammalt hewlett packard hovedkort, med en p3 650 mhz cpu. dvd spilleren er av ukjent fabrikat, skjermen er en 15"lcd vi kjører fantastiske 256 mb ram. og har en fantastisk lagringsplass på 40 gb og det beste, det spiller nada rolle om noe av dette skulle bli ødelagt. grunn til at jeg la denne i kabinetter og mods, vel, det enestående kabinettet består av ei treplate i bånn og alt er festet via strips og patentbånd bilder: Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Hehe, du kjører vel vista på denne tenker jeg? Har du funnet 15" på el-retur også? Fin liten sak dette Endret 25. juli 2007 av LockNess Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Er det en brent windows kopi som ligger ved siden av? Haha, tipper den er lovlig Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 hysj er kanskje ikke så vanskelig å forstå at den ikke er lovlig. anyways, pc'n fungerte som bare pokker den, og anlegget skapte mye hygge på plassen eneste problemet var å spille cdskiver, pc'n krasja etter første sangen, så da måtte jeg holde meg til mp3'er. og pc'n funker fortsatt, etter relativt hard behandling, noe som jeg syntes er ganske overaskende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå