Gå til innhold

8800 Ultra trenger 2x6pins, har bare 6pin og 8pin?

s1lVa

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en NorthQ Giant Reactor 1000W som er egnet til SLi kort osv, men det som sjokkerte meg mest var etter jeg hadde bestilt et 8800 Ultra kort. Den trenger 2x6pin plugger, og når jeg ser på min PSU finner jeg 2x 6pin + 8pin til PCIe kortene

jeg kan koble opp strømmen til GPUen uten problemer, men da har jeg 2x8 pins igjen som jeg liksom skal bruke hvis jeg får meg enda et kort da?

er dette riktig av north q? det står på produktet at det skal ha 4x6pins til PCIe... burde jeg ringe Amentio (de jeg kjøpte den fra) eller NorthQ?

Er det mulig å kjøpe 8pin to 6pin converterledninger? pris? jeg har ikke funnet det selvom jeg har søkt på google

PS: det er ikke "8pin HK ledningen" den sitter i allerede

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

De 8-pin kontaktene brukes foreløpig kun av ATI-kort (HD2900XT).

Vet ikke om det finnes noen 8-pin til 6-pin adaptere, men det følger med 2 stk PCIe 6-pin -> Molex adaptere med alle 8800GTX og Ultra kort.

Overgang fra 8-pin til 6-pin bør dog ikke være noe problem. En 6-pin kontakt er 3 par med GND og +12V. 8-pin kontakten er 4 par med GND og +12V.

Lenke til kommentar

aha =)

ja, jeg vet... det er utrolig simpelt å llegge ledningen selv hadde jeg bare hatt 8pin hun og 6pin han.

det er rart at jeg ikke finner noe på nettet. det er også rart at det ikke fulgte med PSUen min. den kosta jo 1700

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...