Zpac Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg har kjøpt meg en 2001 modell Ford Focus Automat, 1,6 ltr, hva kan jeg gjøre med denne får å få mer enn 100 hester? Og hvor mye koster det ca? Lenke til kommentar
trra Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Kjøre utenfor et stup fra spøk til revolver så koster det mer enn det smaker, regner med det er 1,6bensin? Trimkam er det som gir mest for pengene, men skal ha en som du kan bruke til bruksbil så er det begrenset hvor mye effekt du kan få, 8-12hk. Kammen i seg selv er ikke så veldig dyr, men jobben og alle andre deler som burde byttes samtidig drar summen opp, med mindre du skrur selv Dette er generelt for alle biler, kan være din er verre\lettere å gjøre noe med. Endret 24. juli 2007 av trra Lenke til kommentar
Zpac Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 hehe, tror jeg lar være å bruke det stupet, er bensin ja, har akkurat kjøpt bilen og har ikke hentet den, håper den ikke er altfor dau, men tror egentlig ikke det. Lenke til kommentar
Revi Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Tror ikke du skal forvente deg en krutt-tønne akkurat. Jeg har hatt 2 Mitsubishi Lancere, en med automat og en uten, begge 1,6 l med 113 hk. Himmelvid forskjell på de to bilene. Den med automat var perfekt i byen, men etter landeveien, en plage. En slik motor krever endel turtall, og det er ikke alltid at automatkassen er enig i det... Skal trimming av en slik bil med automat ha noe for seg, så må du få mer krefter i det lavere registeret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Personlig synes jeg 1.6/100 til Ford er en av de beste i denne størrelsen på markedet, med godt drag over hele turtallsregisteret, og kjapp respons. Dersom du vil ha mer guffe, er nok det beste valget å selge bilen, og kjøpe deg en 2.0, dessverre. Lenke til kommentar
Zpac Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 hehe, litt kjipt å selge når jeg ikke engang har fått bilen, men høres ikke ut som at jeg har så mange muligheter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå