HowCome Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei! Nå kommer det snart en CDMA versjon av HTC Touch, men er denne verdt å vente på? Vil den gi meg noe ekstra mtp. bruk i Norge? HTC Touch har også vært ute i et par måneder nå... tror dere at en oppfølger vil komme snart? HTC S710 kom vel ut i januar/februar, og allerede nå kommer S730 snart ut. Vil vi se en like rask oppfølger til HTC Touch? Prøvde telefonen på Elkjøp i dag, og ble mektig imponert.. men hvis det kommer en oppfølger venter jeg. Takk for svar! Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Hvis den kommer med CDMA hjelper det deg lite... CDMA blir brukt i USA og er ikke noe bedre enn EDGE(correct me if I'm wrong)... Men hvis den kommer med WCDMA, a.k.a 3G der i mot, er det sikkert greit å vente på den. Men da vil jeg tippe den får bedre CPU også *håpepå* Men kan du informere om kildene dine? Endret 24. juli 2007 av neofix Lenke til kommentar
Mr Sanders Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Spesifikasjoner Windows Mobile 6 Pro 2.8" QVGA LCD, touch 256MB ROM 128MB RAM WiFI Qualcomm MSM7500, 400MHz CDMA 1x EVDO Rev A dual band 800/1900 Bluetooth Standalone GPS/gpsone 2 MP kamera 1150mAh batteri TouchFLO Bedre cpu, mer minne og gps... Burde være verdt å vente på (september kanskje) Kilde: http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=803&view=1 Endret 2. august 2007 av Mr Sanders Lenke til kommentar
Rub2112 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg tenkte også det samme som deg. Men jeg orket ikke vente. Skl men alltid vente på noe bedre så får man aldri en telefon Løp og kjøp nå Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 En CDMA-telefon vil ikke fungere i Norge i det hele tatt da vi bruker GSM. Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) -- Endret 2. august 2007 av zand Lenke til kommentar
chriss Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen som vet om eller når denne telefonen kommer til Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå