hans A Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Så på den rimeligste 37" LCD TV'en de hadde. Jeg ser at den har lav responstid (6ms) og 500s Tekst-TV minne. Er det spesielle ting man bør se etter når man skal kjøpe LCD TV? P.S Den lokale elkjøp butikken hadde selvfølgelig ikke denne på lager! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Denne tven har vært annonsert i 4 uker på rad nå, så ikke rart at det kan være litt vanskelig å få tak i den noen ganger . Men du har lov å reservere den til tilbudspris, vil bare ta litt tid å få levert. Tven er knall til den prisen, men det finnes mange tver som er vesentlig bedre, både fra elkjøp og andre. Det du bør se på er følgende: Hvor langt unna sitter du? Har du kabeltv, parabol eller digital kabel? Skal du koble til pc, andre ting den skal kobles til? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Du nevner TV'er som er bedre på elkjøp. Siden den jeg nevnte er den rimeligst så bør vel alle andre være bedre? Er det bestemte merker som er bedre? (Philips?) Har analog kabel-TV men blir muligens å gå over til didital kabel TV. (Canal digital) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Et merke gjør ikke en tv nødvendigvis god nei . Fint om du kan svare på resten av spørsmålene mine, så skal jeg se hva slags anbefalinger som kan komme. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Dette er en god TV. Den har veldig fint bilde, gode tilkoblingsmuligheter og er lettbetjent. Designet er også nydelig, etter min smak. Lyden er som på alle vanlige TVer, ikke til å skryte av, men grei nok. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ai, den er til den prisen nå ja? Ja det er absolutt mye tv for pengene . Men den tror jeg er så som så med tilgjengelighet på i lokal butikk, så bestill gjerne fra nettbutikken. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Et merke gjør ikke en tv nødvendigvis god nei . Fint om du kan svare på resten av spørsmålene mine, så skal jeg se hva slags anbefalinger som kan komme. 9136284[/snapback] Det som skal kobles til TV'en er/blir : -Kabel-TV (analog nå, digital senere) -DVD nå, HD-DVD/blueray senere. -Opptager (DVD med HardDisk) (Vanlig VHS/DVD nå) -PC hvis jeg ser på film på internett. P.S Skal være 37". Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Tror den lg'en vil passe kjempefint jeg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå