Lefse Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Den nye skjermen min kom i dag, en Samsung Syncmaster 226BW. Den var verdt hver krone, nå skjønner jeg godt hvorfor Samsungs Syncmaster serie er så populær. Den var en lek å sette opp og bildekvaliteten er upåklagelig. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Grattis. Har selv Syncmaster skjerm fra Samsung Veldig fornøyd. Har 930BF, kjøpt for vel 1 1/2 år siden hvis jeg husker riktig. Fortsatt veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Samsung kan dette med å lage skjermer. Forrige skjermen min var en Hansol 920P, 19" CRT. Jeg har lett lenge etter en verdig erstatter og denne skjermen er en verdig erstatter, så absolutt. Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Samsung kan dette med å lage skjermer. Forrige skjermen min var en Hansol 920P, 19" CRT. Jeg har lett lenge etter en verdig erstatter og denne skjermen er en verdig erstatter, så absolutt. 9137090[/snapback] jeg bruker en :hansol 920P akkurat nå. veldig fornøyd med den.har hatt den i mange år, og den fungerer fortsatt like bra. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Kabelen røk på den, derfor den måtte byttes ut, eller så hadde jeg nok drøyd det lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå