pcram Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Min Zepto z-note 4100 begynner å bli noen år nå (ca 4-5) og kjører ikke alltid så bra som jeg vil (litt problemer med noen spill, litt treg hvis jeg kjører mange tunge programmer..) Tenkte å kjøpe en brikke på 1gb, men er ikke helt sikkert på om jeg finner rett type.. Kan noen hjelpe meg? (Vil det i det hele tatt hjelpe å få noen ekstra ram for at den skal jobbe litt fortere, eller er den så gammel at det ikke er vits..?) Fra før har jeg: dimm2: 512 mb PC2100 DDR SDRAM (133mhz) (vet ikke om dette kan være til hjelp) ------------fra everest home edition------------- CPU egenskaper: CPU type Mobile Intel Pentium M, 1300 MHz (13 x 100) Hovedkort egenskaper: Hovedkort Compal CL50 Front side buss egenskaper: Bus type Intel NetBurst Bus bredde 64-bit Virkelig klokkehastighet 100 MHz (QDR) Effektiv klokkehastighet 400 MHz Båndbredde 3200 MB/s Minne buss egenskaper: Bus type DDR SDRAM Bus bredde 64-bit Virkelig klokkehastighet 133 MHz (DDR) Effektiv klokkehastighet 267 MHz Båndbredde 2133 MB/s ----------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå