Gå til innhold

Forumets deiligste jente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart hun som eier den underdelen her, no doubt. Husker ikke navnet hennes i farten, da hun har skiftet brukernavn. Men regner med det er en del andre som husker det, så det dukker vel opp snart.

Edit: Vet ikke helt om det er lovlig å legge ut bildet, men siden hun(?) har lagt det ut før, mener jeg å påstå at det skulle gå greit.

Endret av Skagen
Fjernet et bilde.
Lenke til kommentar

Light alba ja, det var det. Visste det var Linn Christin, men visste ikke om det var med C eller K, derfor gadd jeg ikke skrive det.

Anyways, Light Alba er vel uten tvil den peneste, deiligste jenta på forumet, i mine øyne hvertfall.

Lenke til kommentar

Blir dårlig konkuranse her når bare en jente har lagt ut bilde av hekken sin. Når det er sagt så syns jeg det er en smule diskriminerende å lage en slik tråd, jentene på forumet her er ikke et stykke kjøtt, (bare litt) iforhold til di internett babesene som dere poster i babe threaden som faktisk fremstiller seg som et stykke kjøtt med å posere med så lite klær på seg. Over og kanskje ut. :p

Lenke til kommentar

Blir dårlig konkuranse her når bare en jente har lagt ut bilde av hekken sin. Når det er sagt så syns jeg det er en smule diskriminerende å lage en slik tråd, jentene på forumet her er ikke et stykke kjøtt, (bare litt) iforhold til di internett babesene som dere poster i babe threaden som faktisk fremstiller seg som et stykke kjøtt med å posere med så lite klær på seg. Over og kanskje ut. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...