Gå til innhold

Condemned 2 vil bli endret for å unngå AO-rating!

Anbefalte innlegg

Condemned 2 producer, Constantine Hantzopoulos, reveals to CVG. According to Hantzopoulos, the Condemned 2 team is cutting certain content from the game in order to avoid an AO rating. As examples, he states that the ability to put an enemies head in a vice has been cut, as have several decapitations. Judging from Hantzopoulos' comments, other environmental attacks, like putting someone's head through a TV, may be cut as well. Condemned 2: Bloodshot, whatever its final state may be, is expected to arrive early next year.

Dette er skuffendes! Nå vil jeg egentlig ikke kjøpe spillet, bare for å protestere.

kilde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor vil de ta vekk de tingene bare for å slippe en AO-rating? de som har lyst på spillet kjøper det vel sel om det står AO nederst i hjørnet, eneste de gjør nå er å ødelegge spillet.

og hva er vitsen med å ta bort "hodet inn i en tv"? i flere spill som ikke har AO rating kan man vel gjøre mye verre ting enn det.

Lenke til kommentar
Ved å få en AO rating så utelukker de mange større kjeder i USA så vidt jeg vet, tror Walmart blant annet ikke vil ta inn AO spill inn i butikkene sine.

Mange selskap ser på AO som en nær dødsdom med tanke på salgstall.

9135961[/snapback]

ikke bare det, men hverken sony eller microsoft tillater AO spill på sine konsoller, så det vil kun komme ut på pc (noe som de selvfølgelig vil unngå).

Hvor idiotisk er det å ha en aldersmerking som rett og slett gjør at du ikke kan gi ut spillet? forbanna tåpelig.

Lenke til kommentar
ikke bare det, men hverken sony eller microsoft tillater AO spill på sine konsoller, så det vil kun komme ut på pc (noe som de selvfølgelig vil unngå).

Hvor idiotisk er det å ha en aldersmerking som rett og slett gjør at du ikke kan gi ut spillet? forbanna tåpelig.

9136576[/snapback]

Jeg trodde det var Sony og Nintendo som ikke tillot AO på sine konsoller, MS har såvidt jeg vet ikke tatt noe standpunkt til det enda. Men jeg må si at det er primitivt å nekte AO titler, spess Sony og Microsoft som har et stort voksent publikum. Nintendo er så-som-så mtp at de har hovedfokuset på barn og folk som ikke normalt spiller.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...