Bertelsen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Condemned 2 producer, Constantine Hantzopoulos, reveals to CVG. According to Hantzopoulos, the Condemned 2 team is cutting certain content from the game in order to avoid an AO rating. As examples, he states that the ability to put an enemies head in a vice has been cut, as have several decapitations. Judging from Hantzopoulos' comments, other environmental attacks, like putting someone's head through a TV, may be cut as well. Condemned 2: Bloodshot, whatever its final state may be, is expected to arrive early next year. Dette er skuffendes! Nå vil jeg egentlig ikke kjøpe spillet, bare for å protestere. kilde. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Huff dette var veldig skuffende! Det som blei nevnt der var noe eg virkelig såg frem til å kunne utføre. Men spillet skal kjøpes uansett. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 hvorfor vil de ta vekk de tingene bare for å slippe en AO-rating? de som har lyst på spillet kjøper det vel sel om det står AO nederst i hjørnet, eneste de gjør nå er å ødelegge spillet. og hva er vitsen med å ta bort "hodet inn i en tv"? i flere spill som ikke har AO rating kan man vel gjøre mye verre ting enn det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 legg hvertfall denne i felles da så flest folk ser den. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ved å få en AO rating så utelukker de mange større kjeder i USA så vidt jeg vet, tror Walmart blant annet ikke vil ta inn AO spill inn i butikkene sine. Mange selskap ser på AO som en nær dødsdom med tanke på salgstall. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 legg hvertfall denne i felles da så flest folk ser den. 9135943[/snapback] Ahh beklager, trodde Condemned 2 bare kom ut til 360. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ved å få en AO rating så utelukker de mange større kjeder i USA så vidt jeg vet, tror Walmart blant annet ikke vil ta inn AO spill inn i butikkene sine.Mange selskap ser på AO som en nær dødsdom med tanke på salgstall. 9135961[/snapback] ikke bare det, men hverken sony eller microsoft tillater AO spill på sine konsoller, så det vil kun komme ut på pc (noe som de selvfølgelig vil unngå). Hvor idiotisk er det å ha en aldersmerking som rett og slett gjør at du ikke kan gi ut spillet? forbanna tåpelig. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Mindre vold? NOOOO 9135931[/snapback] vold <3 Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) ikke bare det, men hverken sony eller microsoft tillater AO spill på sine konsoller, så det vil kun komme ut på pc (noe som de selvfølgelig vil unngå). Hvor idiotisk er det å ha en aldersmerking som rett og slett gjør at du ikke kan gi ut spillet? forbanna tåpelig. 9136576[/snapback] Jeg trodde det var Sony og Nintendo som ikke tillot AO på sine konsoller, MS har såvidt jeg vet ikke tatt noe standpunkt til det enda. Men jeg må si at det er primitivt å nekte AO titler, spess Sony og Microsoft som har et stort voksent publikum. Nintendo er så-som-så mtp at de har hovedfokuset på barn og folk som ikke normalt spiller. Endret 24. juli 2007 av Eremal Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Microsoft kastet seg på og sa akkurat det samme. kunne gjerne linket, men hverken 1up eller gamespot er oppe nå (strømbrudd i SF..), og det er der jeg leste dette. finner det sikkert andre steder Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Dem ødlegger jo alle spill nå! Dette som eg hadde sett frem til og.. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ja, det her piss altså.. Kan de ikke bare lansere en 18+ utgave og en vanlig a? Drive å fjerne vesentlige coole detaljer å moves er bare hø i huet ! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ja, dette vil nok ødelegge spillet helt. Fy og fy. Et spill er ikke bra før man kan spille fotball med et avkappet hode, og bruke tarmene som lasso. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 De tenker på konsekvensene av å selge et AO spill. Og tydeligvis er det økonomi inne i bildet. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Business har vunnet igjen. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hva er AO forkortelse for? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Adults only, eller 18+ Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hva er vitsen med å fjerne vold når det kommer til å bli 18års grense alikevel er det for at det ikke skal hende det samme som manhunt 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå