Haaheim Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei! Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar til skolebruk og jeg lurte litt på hva dere på forumet hadde og si. Jeg vil ha en liten og lett laptop, rundt 12-14". Jeg så en del på Dell m1330 som det har vært snakket en del om her i forumet, og jeg synest den virker meget lovende (sexy maskin det ). Den kan leveres med et dedikert grafikkort noe som er et stort turn on for min del (er ikke så veldig glad i integrerte løsninger ). Ellers har jeg ikke noe store krav, så lenge spesifikasjonene ikke er utdatert. Ellers skal maskinen fraktes til og fra skole, så den bør tåle litt flytting . Inspill mottas med stor takk! Kjetil. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 En prisrekkevidde er jo å ønske om en skal gi forslag. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Ja, glemte det dessverre ...ligger rundt 10 000 kr. Pluss og minus går også an, men helst ikke oppover 15 000 Takk. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Vel XPS 1330 er jo som du nevner et fint alternativ. Om en ikke føler stort behov for veldig lett vekt og LED-skjerm er jo Zepto et rimelig alternativ som kan fåes på Netshop.no, eller du kan få venner i danmark til å kjøpe for deg for en rimeligere penge, veldig stilrene og kraftige maskiner Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Zepto hadde jeg glemt å titte på! Takk for tipset ...de leverer vel ikke mindre enn 14" maskiner de? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) 14" WS er nok det minste der ja, men det er for all del bærbart. 2GB minne, 2,2 Ghz prosessor og Geforce 8600m med 516 MB minne, 160 GB harddisk for 12800,- er jo en fin pris. Endret 25. juli 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå