fredrick4 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hallo;) Her på dene tråden er det bare lov til å snakke om vannscooter;) Noen som veit om det er lov til å kjøre vannscooter i norg no? før va det ikke lov, men jeg har hør snakk om at det er lov eller skal bli lov. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Pappa har ikke blitt stoppet med sin, men den er selvbygget jeg vet hvordan reglene blir da Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Mener det er forbudt med vannscootere i norge enda. Men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det er lov så lenge den er registrert i småbåt-registeret som båt! lurer på om det er min 10 fot eller noe. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Tror at den her debatten svarer på det meste: http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=7&...500000000199645 Vannscooter er i utgangspunktet ulovlig for alle andre enn politi/redningsetat/forsvar og et par andre sære unntak. Kommunen har lov til å gi dispensasjon i avgrensede områder, jeg sjekket Østfold og der er det iflg Fylkesmannen ikke gitt noen unntak. Utrolig synd, for det er jævelig morro! Meg på vannscooter ihvertfall: Endret 2. august 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vannskuter, saken med påhengsmotor er vel lov, såvidt jeg har forstått. Er vel bare vannjet (den store med sal og jet), og jetski (liten, med jet, som man står på) som ikke er lov? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Vannskuter, saken med påhengsmotor er vel lov,såvidt jeg har forstått. Er vel bare vannjet (den store med sal og jet), og jetski (liten, med jet, som man står på) som ikke er lov? Scotty er det bildet tatt på Kleopatra Beach i Alanya Endret 30. november 2007 av andersio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå