tomeny Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei. Har akkurat investert i Sigma EF-500 DG SUPER. Måtte teste ut litt. Kan noen komme med feedback på dette bilde? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ser i øynene hvor blitsen er pekt... Er ikke noen katte/dyreelsker så det ble litt for lite futt hos meg... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Litt rotete bakgrunn, ellers syns jeg fokus satt fint Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Bakgrunnen var litt rotete, men det er et naturlig element for Rambo. Så derfor tok jeg ikke noe hensyn til det. Den ene bamsen som henger over hodet kunne vært fjernet. Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Jeg syntes bilde var fint. Hvis du skulle gjort noe vill jeg si det var å redigere inn litt liv i øynene. Her er et eksempel: Endret 24. juli 2007 av Leraand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå