Gå til innhold

Anbefaler 10.mm fisheye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Da er 10.5mm fisheye i boks, og jeg anefaler det på mitt sterkeste. Det er et godt og lyssterkt objektiv (F2.8) og skarpt som en AG3! Kommer sikkert en del bilder etter hvert;)

9134957[/snapback]

Er på ønskelista.

(Men der er Nikon D2Xs, Nikon 70-200mm VR og Nikon 600mm f/4, og så det er ikke noe jeg går til innkjøp av neste uke)

Lenke til kommentar
Jeg planlegger 20 år fram i tid :)

9140037[/snapback]

Om 20 år er vell D2Xs såvidt litt gammalt?:p

9140187[/snapback]

Jauda, men oppdaterer den bare når noe tar over.

(Men listen min var bare et hint om at det blir litt for dyrt, så ikke ta det seriøst)

Jeg tro de som kjøper 10.5 fisheye, virkelig har planer for det. men jeg har ikke noen spesiel bruk for det, så kjøper brukt, bare for å ha noe å leke med.

Lenke til kommentar

Et tips til de som vil ha billig fisheye er foto.no bruktmarked. Nikons fisheye er vel vanskelig å finne der, men har sett en del sigma 15mm fisheye der. Har en selv og er meget fornøyd med den. Ikke så ekstrem som nikon sin, men kan dermed brukes til mer.

Lenke til kommentar
Et tips til de som vil ha billig fisheye er foto.no bruktmarked. Nikons fisheye er vel vanskelig å finne der, men har sett en del sigma 15mm fisheye der. Har en selv og er meget fornøyd med den. Ikke så ekstrem som nikon sin, men kan dermed brukes til mer.

9140465[/snapback]

Jeg har snakket med han ;)

Men jeg er egentlig ute etter noe ekstremt, siden jeg allikevell skal ha Tokina 12-24mm

Lenke til kommentar
Ok. Hvem snakket du med? Den til 2900 eller den til 2000?

9141051[/snapback]

Jeg har Nikon, så det må blir den til 2000... (Om det ikke har kommet en ny en)

9141202[/snapback]

Ok. Den er nemlig min nå;)

9141366[/snapback]

den til 2000?

9141386[/snapback]

Jepp, eller dvs. fikk den litt billigere.

Er meget fornøyd med kjøpet. Har tatt litt bilder med både 10.5mm'en og sigmaen nå og er ikke skuffet over 15mm'en. Bra skarp og nok fisheye "effekt". Blir ikke like ekstrem som 10.5mm'en, men det er igrunn like greit.

Endret av Pallesen
Lenke til kommentar

Jepp, eller dvs. fikk den litt billigere.

Er meget fornøyd med kjøpet. Har tatt litt bilder med både 10.5mm'en og sigmaen nå og er ikke skuffet over 15mm'en. Bra skarp og nok fisheye "effekt". Blir ikke like ekstrem som 10.5mm'en, men det er igrunn like greit.

9142792[/snapback]

Faen! Skulle til å sende meld til han om at jeg fikk 2k + i lønn, slik at jeg var en kjøper...

Jaja, da blir de penga brukt på annet snadder... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...