anaconda Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei! Skal ha meg ny mp3 spiller. Har en gammel Creative DAP Jukebox 6 GB. Denne er alt for stor å ha med seg. Brukes bare hjemme. Har ingen spesielle krav, annet enn god lydkvalitet og at spilleren har linjeutgang så jeg kan koble den til anlegget. Har sett på Samsung YP-T9. Dette må vel være et av de beste kjøpene men kan gjøre nå? I alle tester jeg har lest høres det ut som at den er perfekt. Men vet ikke om den har lydutgang. Da har jeg tenkt på 4GB utgaven. Jeg har også sett litt på Creative Zen V Plus 4 GB. Først så jeg på Creative Zen Vision M:30GB. Men denne blir vel en del større og tyngre? Prisen blir jo omtrent den samme. Men med en stor harddisk på 30GB blir den vel også treg? Tenker på min gamle DAP. Fylte man opp harddisken i den, ble den svært treg. Brukte flere minutter på å starte opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 dagens spillere bygger databaser for å ikke bli så trege. Stor forskjell på en 30GB harddisk spiller og en 4 GB flashspiller da Flash er generelt mer stabile (mht levetid), bedre battrei, mer slagsikre, og mindre, på bekostning av kapasitet. Samsung spillerne har middels lydkvalitet, dvs ikke helt på toppen men fortsatt langt foran de dårligste merkene som sandisk etc. Då får jo blåtannutgave av t9, om det er noe nyttig. Ellers så har egentlig få flashspillere ekte linjeutgang, men det er ikke alltid nødvendig. cowon d2 har eks en falsk linjeutgang (volum 49, ikke noe equalizer) som lett matcher ekte linjeutgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå