Simenrf Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei, jeg har tenkt å kjøpe G15, men her står det (nederst) at den har bare drivere til XP, har den ikke drivere til Vista? Og vet noen av dere når det kommer norsk tastatur? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) G15 kommer nok aldri med norsk layout vil jeg tro. Sitter på et selv nå, og det funker utmerket med svensk. Ingen ting forskjell bare at æø er i svenske bokstaver. Driverne funker garantert til vista også. Endret 25. juli 2007 av Rasch Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 sitter med g15 og vista.. funker utmerket Lenke til kommentar
Xilence Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei, jeg har tenkt å kjøpe G15, men her står det (nederst) at den har bare drivere til XP, har den ikke drivere til Vista? Og vet noen av dere når det kommer norsk tastatur? 9134912[/snapback] Den har drivere til både XP og Vista/x32 og x64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå