Gå til innhold

Hvor mange bæreposer går inni en bærepose?

Newt32

Hvor mange poser tror du det går inni en pose?  

138 stemmer

1. 1. Hvor mange poser tror du det går inni en pose?

• Under 50
      0
    • 50 - 100
      7
    • 100 - 500
      34
    • 500 - 1000
      36
    • 1000 - 2000
      38
    • 2000 - 4000
      13
    • 4000 - 8000
      3
    • Over 8000
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror at vis du tar dem forsiktig ut av esken slik at det ikke blir noe særlig med luft inni posene, så bretter(eller hva du har tenkt) den slik at du halverer str.

Vis du bretter den for mye så blir det bare klumper av dem, åsså blir det mye mer luft mellom dem i posen.

:hmm:

Sempron.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Kan du komme med fasiten snart eller?

Nja... Du kan jo donere litt penger til prosjektet, så går det kanskje fortere. Det er ikke så lett å prioritere forumet (500 bæreposer) foran alt annet jeg har lyst på. I begynnelsen var jeg ganske hipp på å finne fram til svaret, eller det er jeg vel egentlig enda. Men jeg viste ikke at det skulle bli så vanskelig å bruke 350 kroner på noe så unyttig. 350 kroner er i grunn mye penger, og derfor har jeg lagt ut kontonummeret mitt, sånn at penger kan settes av direkte til dette prosjektet.

Men jeg kan si at jeg kommer til å fullføre prosjektet, når jeg føler jeg kan bruke 350 kroner (eller mer) på bæreposer. Jeg begynner på skolen igjen 7 Januar, så da passer det kanskje bra å ta det i neste uke... :hmm:

Lenke til kommentar

Hva med å ikke kjøpe posene i en dagligvarebutikk. Pappa driver eget firma og han kjøpe esker med mange tusen poser i en liten butikk på Grønland. Jeg vet ikke hvor du bor Newt32, men det er sikkert ett eller annet sted du kan finne posene billigere enn på Joker.

Lenke til kommentar
Ey, noen som er interessert i å sponse prosjektet mitt? Skal se hvor mange biler jeg får inn i garasen.

Nei...uten å gjøre noe annet enn å bare krølle de nedi og hoppe litt på opplegget så begynner man å slite når man nærmer seg 120 poser. Da burde man være 2 personer for å få inn flere (men jeg hadde dessverre ikke flere poser til rådighet). Det jeg også merket var at remaposer er mye tynnere enn f.eks menyposer. Så jeg ville gått for poser fra rema, ja (jeg blandet alt mulig).

Hah, det var faktisk utrolig morsomt. ^^

Btw, Newt. Trodde du alltid hadde skrevet nynorsk jeg? Ble jo skjokkert når jeg leste postene dine, ingen irriterende nynorsk...

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Vekker denne tråden til liv nå jeg. Har faktisk planer om å starte på dette prosjektet snart. Har ikke økonomiske problemer nå lenger så. Skal kjøre og kjøpe poser om ikke så lenge.

Btw: Hvilken metoder foreslår dere at jeg skal bruke?

Lenke til kommentar
Har du snart brukt 2 år på å skaffe de 350,- kronene?

Hahaha. Ja. I to år har jeg ikke hatt mer penger enn 350 kroner.

Nei. Har rett og slett ikke hatt god nok råd til å bruke penger på noe så unyttig. Latskap har også spilt inn. Men nå jobber jeg i ferien og har en del jobb, så da blir det litt penger til overs. Også kom jeg til å tenke på denne tråden jeg laga da.

Lenke til kommentar

Du skriver selv at du er veldig interessert i å finne frem til svaret, blir det å bruke penger på noe så unyttig for deg, da?

Det skulle ikke akkurat forundre meg om du ikke har hatt 350,- kroner på de to årene, du tigger jo omtrent etter penger litt lenger opp i tråden her.

Lykke til.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar
Du skriver selv at du er veldig interessert i å finne frem til svaret, blir det å bruke penger på noe så unyttig for deg, da?

Det skulle ikke akkurat forundre meg om du ikke har hatt 350,- kroner på de to årene, du tigger jo omtrent etter penger litt lenger opp i tråden her.

Lykke til.

Hehe ja. Var litt desperat før, var skikkelig gira og hadde ikke jobb eller noe. Men den tiden er over. Bare å se bort i fra hva jeg har skrevet ellers i tråden. Har også fjerna kontonummeret mitt nå, for å virke litt mindre desperat :p

Lenke til kommentar
Jeg quoter Monty Python And The Holy Grail: "Get on with it!"

Alle maser så sykt mye. Ikke at det hjelper. Det er ganske mye jobb og rot med dette. Prøv å tenk selv... Jeg skal kanskje kjøpe ca. 1000 bæreposer. Også er det om å gjøre å få flest mulig i en pose... Dømt til å bli rot av dette.

Lenke til kommentar
then don't do it :)

Derja.

Grunnen til at jeg vekka denne tråden til livet var jo rett og slett fordi jeg skulle ta meg selv i nakken å prøve å gjennomføre det. Selvom det er mye jobb og sånnt, så får vi i hvertfall avklart noen av metodene her.

Lenke til kommentar
Jeg quoter Monty Python And The Holy Grail: "Get on with it!"

Alle maser så sykt mye. Ikke at det hjelper. Det er ganske mye jobb og rot med dette. Prøv å tenk selv... Jeg skal kanskje kjøpe ca. 1000 bæreposer. Også er det om å gjøre å få flest mulig i en pose... Dømt til å bli rot av dette.

Men det høres så sykt artig uuuuut :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...