Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

visning av moped


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må sende inn det gamle vognkortet til biltilsynet og få nytt vognkort og skilt med ditt navn på.

 

Dette skal du vise på visningen

9136352[/snapback]

da må jeg vel sende ved salgsmeldinga også regner jeg med?

også har jeg bare den ene delen av vognkortet del 1...

Endret av computer_PRO
Lenke til kommentar
Du må sende inn det gamle vognkortet til biltilsynet og få nytt vognkort og skilt med ditt navn på.

 

Dette skal du vise på visningen

9136352[/snapback]

da må jeg vel sende ved salgsmeldinga også regner jeg med?

også har jeg bare den ene delen av vognkortet del 1...

9136795[/snapback]

 

Du må også sende ved salgsmeldinga ja

Lenke til kommentar
Hva er krava til bremsene? og er det påbudt med fløyte? og hva mener du med rammenr?

Takk

9145236[/snapback]

 

Det skal ikke være mer enn en viss vandring på bremsehendelen/pedalen før bremsene har oppnådd full effekt, jeg tror det er 2/3 vandring.

 

Fløyte er, så vidt jeg vet, ikke påbudt i veitrafikkloven.

 

Rammenr er på en måte et registreringsnummer for ramma til sykkelen din, som Biltilsynet kan sammenligne med skiltene dine. Det er slik de ofte finner ut når noen har falske skilter etc. ;)

Lenke til kommentar
Stemmer som han Fisk1 sier, men fløyte er påbudt.. Akkurat som på biler..

9150195[/snapback]

 

Det er det ja. :)

Da lærte man noe nytt i dag og. Jajamen...

9150866[/snapback]

 

takk skal dere ha, men er det noen som vet hvorfor bakhjulet mit slarker når jeg har byttet alle lagra i det? var sånn før bytt, bare enda verre... :no:

Lenke til kommentar
takk skal dere ha, men er det noen som vet hvorfor bakhjulet mit slarker når jeg har byttet alle lagra i det? var sånn før bytt, bare enda verre... :no:

9155160[/snapback]

 

 

Uten å kunne si noe mer konkret, så virker det som du har gjort noe feil et sted. ;)

Feil lagre? :p

Lenke til kommentar
takk skal dere ha, men er det noen som vet hvorfor bakhjulet mit slarker når jeg har byttet alle lagra i det? var sånn før bytt, bare enda verre... :no:

9155160[/snapback]

 

 

Uten å kunne si noe mer konkret, så virker det som du har gjort noe feil et sted. ;)

Feil lagre? :p

9161933[/snapback]

 

neida, lagra er riktige di! passer perfekt, men bytta til en annen felg som stod på når jeg fikk den (ikke orginal fra en sk tror jeg 18" er 16" orginalt) da slarket den ikke noe særlig, skal bytte bakhjulsbolten og....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...