Looke Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Nå er jeg skikkelig frustrert her, det hele starta med at jeg skulle kopiere over en episode av kongen av queens på telefonen. Da jeg drev og overførte ble jeg forstyrret og jeg lukket programmet som overførte uten vilje. Og nå vil ikke minnekortet fungere. Det som blir resultatet da er at telefonen blir drittreig når minnekortet er koblet til, og jeg får ikke formatert det. Etter noen forsøk på å få det formatert sier telefonen stopp. Og jeg sitter her nå med en K800i som ikke starter. Hva skal jeg gjøre? Takk Lenke til kommentar
Looke Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Bør jeg levere telefonen til en telekiosk? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Du kan jo først ringe Sony Ericsson kundetjeneste, tlf 815 00 840, 8-18. Mulig du får en svensktalende, men det går vel bra. Tips: I sånne tilfelle er det lurt å tenke nøye over hva og hvordan du skal forklare problemet, så går det raskere og du unngår misforståelser. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Asså problemet medtelefonen nå er at den ikke vil starte. Når jeg trykker inn startknappen ser jeg bare et lys i IR porten. Og jeg har lest på nettet etter en løsning, men finner bare en der jeg må betale. Og dette er vel ikke riktig. Jeg burde vel kunne levere den til en SE forhandler og få de til å fikse problemet? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 De kan nok hjelpe til med mye på support, men å fysisk gå inn i telefonen er vel heller tvilsomt at de kan. Ja, det beste er vel butikken i dette tilfellet. Lenke til kommentar
bare_tek Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Asså problemet medtelefonen nå er at den ikke vil starte. Når jeg trykker inn startknappen ser jeg bare et lys i IR porten. Og jeg har lest på nettet etter en løsning, men finner bare en der jeg må betale. Og dette er vel ikke riktig. Jeg burde vel kunne levere den til en SE forhandler og få de til å fikse problemet? 9141488[/snapback] Hvor du leste det? jeg har samme prob med min st k610i Lurte litt på hva jeg kunne gjøre Lenke til kommentar
Looke Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 http://www.howardforums.com/archive/topic/994309-1.html står masse der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Asså problemet medtelefonen nå er at den ikke vil starte. Når jeg trykker inn startknappen ser jeg bare et lys i IR porten. Og jeg har lest på nettet etter en løsning, men finner bare en der jeg må betale. Og dette er vel ikke riktig. Jeg burde vel kunne levere den til en SE forhandler og få de til å fikse problemet? 9141488[/snapback] Hvor du leste det? jeg har samme prob med min st k610i Lurte litt på hva jeg kunne gjøre 9141742[/snapback] hadde samme problemet med min SE k800i. jeg leverte den inn og fikk ny etter 7 UKER!! så pass på å få lånetlf!! å IKKE den dårligste tlf som finnes!1 stå på dine krav!! Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hadde nesten samme problem. Slo av telefonen min en dag, og da ville den ikke slå seg på igjen. IR-porten lyste rødt, men ellers helt død. Ringte SE kundeservice, ble bedt om å sende tlf inn på service. Leverte den til Telekiosken, fikk tilbake 2 uker senere. Da hadde de resettet fabrikkinnstillingene og oppdatert programvaren. Funker fint nå. Nøyaktig samme skjedde med en jeg kjenner, så det ser ut til at dette ikke er et helt sjelden problem med K800i. Mvh Sitronkake Lenke til kommentar
Looke Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Funker den helt exelent nå? Endret 26. juli 2007 av Looke Lenke til kommentar
Looke Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg ringe SE idag og fikk beskjed om å laste ned updatemanager, men det programmet funka ikke. Så sa han at jeg skulle levere den til en Se forhandler. Vil dette koste meg noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg ringe SE idag og fikk beskjed om å laste ned updatemanager, men det programmet funka ikke. Så sa han at jeg skulle levere den til en Se forhandler. Vil dette koste meg noe? 9148577[/snapback] NEI dersom dette er en garantisak!! d er noe feil med progz i telefonen og dette skal ikke kposte deg ett røtt øre!! dessuten har du KRAV på lånetlf dersom det tar mer enn 2 uker (noe detå å si garantert gjør) min tlg ble sendt til sverige pga dem ikke greide å finne feilen! -Gjallarhorn- Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Men er det ikke slik at garantien kun varer ett år? Selv har jeg fått samme problem, men garantien gikk vel ut for ett år siden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Men er det ikke slik at garantien kun varer ett år? Selv har jeg fått samme problem, men garantien gikk vel ut for ett år siden? 9195913[/snapback] hm..tror garantien varer 1 eller 2 år-. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det er vel reklamasjonsretten som gjelder, og den er vel på 5 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det er vel reklamasjonsretten som gjelder, og den er vel på 5 år. 9197403[/snapback] fikk du det ordnet? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Jeg leverte den for snart en uke siden, venter fortsatt på svar. Regner med å ikke betale noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 må bare pushe på vettu! fikk du ikke spm om lånetlf , sa dem hvor lang tid det ville ta?=? Anders Lenke til kommentar
Looke Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Jada ikke noe problem. Fikk beskjed om at det ville ta ca 10 dager før jeg fikk sms på telefonen. Hadde ikke behov for lånetlf så jeg droppa det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå