cybervision_ Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Hvorfor ikke ta med kamera på jobb? Gjorde jeg. Tar bare 1,5 timer å lade batteriet så er du klar! Registrerte meg på nikon sin side for å få cashback. Tror jeg får noe brev greier i posten, som jeg må sende inn igjen... Blir spennende å se hvor lang tid det tar å få tilbake disse pengene...... 9153346[/snapback] Vel, nå består min sommerjobb seg i å spa sot og dritt ut av ovner som holder ca 1000 grader så jeg tror jeg skal skåne det for det, ihvertfall de første ukene. Er utrolig godt fornøyd så langt, innser at det er mye å sette seg inn i, men kameraet tar enormt gode bilder, veldig skarpe og flotte. Til og med pappa lurer på om ikke han og skal rive i et. Jeg ringte Nikon fordi jeg var i tvil på hva de ville ha sendt inn, men jeg sendte inn de 2 B-delene av garantilappen til hver del, samt en kopi av faktura. Så registrerte jeg alt på nett, og når de nå får konvolutten skal jeg få en mail, og da må jeg ha min banks IBANN og SWIFT nummer klart fordi pengene kommer visstnok utenlandsfra... Endret 27. juli 2007 av cybervision_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå