Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal ta mopedlappen, hva må jeg pugge ekstra på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Biltilsynet har så vidt jeg vet 6 forskjellige teoriprøver, men på den jeg hadde var det ikke noen spesielt vanskelige spm. Er vel noen lurespørsmål men har du lest kan du vel det meste. Mye jeg kunne som jeg ikke fikk bruk for på prøva men det er vel meninga at folk skal lese mest mulig så man er sikker på at man kan det. Tror det skal hardt gjøres å få 5 feil hvis du leser det jeg skrev ;)

Lenke til kommentar
Biltilsynet har så vidt jeg vet 6 forskjellige teoriprøver, men på den jeg hadde var det ikke noen spesielt vanskelige spm. Er vel noen lurespørsmål men har du lest kan du vel det meste. Mye jeg kunne som jeg ikke fikk bruk for på prøva men det er vel meninga at folk skal lese mest mulig så man er sikker på at man kan det. Tror det skal hardt gjøres å få 5 feil hvis du leser det jeg skrev ;)

9135474[/snapback]

Jeg klarte prøva på prove.no med 1 feil, og så har jeg gått igjennom alt det på gruble.net, og lest igjennom Veien til førerkortet en gang, men jeg skal lese igjennom den en gang til...

Lenke til kommentar
Klarte teoriprøven på prove.no med 4 feil, har ikke begynte på teorikurs eller lest noe. Kjører opp i september.

Syntes moped teorien var ganske enkel :p

9136324[/snapback]

Viss det var mopedprøven du tok har du ikke sjangs.. Skal du klare mopedprøven hos vegvesenet må du klare bil-terorien på nett ;)

Prove.no - mopedprøven kan ikke sammenlignes med den ekte.

Lenke til kommentar
Viss det var mopedprøven du tok har du ikke sjangs.. Skal du klare mopedprøven hos vegvesenet må du klare bil-terorien på nett ;)

9136745[/snapback]

Netopp, den jeg tok på biltilsynet var lettere. ;)

Lenke til kommentar
Klarte teoriprøven på prove.no med 4 feil, har ikke begynte på teorikurs eller lest noe. Kjører opp i september.

Syntes moped teorien var ganske enkel :p

9136324[/snapback]

9136745[/snapback]

Ehm, kjøpe meg en tentamen i går for rundt 30kr og klarte den med 3 feil.

Så denne var like lett/venskelig som den på Prove.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...