Kontorstol Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Topic sier det meste.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Øv og lær dette: http://www.gruble.net/trafikk/ www.prove.no (lær de riktige svarene der og) Pluss at du kan jo lese Veien til førerkortet, den man får på trafikalt grunnkurs. Var ihvertfall det jeg gjorde og sto i går med 1 feil. Piece of cake. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Les på det du føler du kan dårligst, eller ikke kan i det hele tatt! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Ok... Noe som var spesielt vanskelig? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Biltilsynet har så vidt jeg vet 6 forskjellige teoriprøver, men på den jeg hadde var det ikke noen spesielt vanskelige spm. Er vel noen lurespørsmål men har du lest kan du vel det meste. Mye jeg kunne som jeg ikke fikk bruk for på prøva men det er vel meninga at folk skal lese mest mulig så man er sikker på at man kan det. Tror det skal hardt gjøres å få 5 feil hvis du leser det jeg skrev Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Biltilsynet har så vidt jeg vet 6 forskjellige teoriprøver, men på den jeg hadde var det ikke noen spesielt vanskelige spm. Er vel noen lurespørsmål men har du lest kan du vel det meste. Mye jeg kunne som jeg ikke fikk bruk for på prøva men det er vel meninga at folk skal lese mest mulig så man er sikker på at man kan det. Tror det skal hardt gjøres å få 5 feil hvis du leser det jeg skrev 9135474[/snapback] Jeg klarte prøva på prove.no med 1 feil, og så har jeg gått igjennom alt det på gruble.net, og lest igjennom Veien til førerkortet en gang, men jeg skal lese igjennom den en gang til... Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Les godt gjennom alle Paragrafene bak i boka (§) , da får du med deg det som er viktig Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Les godt gjennom alle Paragrafene bak i boka (§) , da får du med deg det som er viktig 9135595[/snapback] Jeg hater lovene Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Må nok pine deg gjennom parafgrafene ja =p edit: Lurt å se på de forskjellige skiltene og lese hva de står for. De fleste er jo enkle men det er noen som ikke sier seg selv. Kan teste skiltferdighetene dine her: http://www.dinside.no/php/art_spor.php?id=74175&aid=33992 Endret 24. juli 2007 av Neptun_ Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Da jeg tok lappen leste jeg en gang gjennom boken og bestod prøven med 1 feil. Ganske lett prøve. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Klarte teoriprøven på prove.no med 4 feil, har ikke begynte på teorikurs eller lest noe. Kjører opp i september. Syntes moped teorien var ganske enkel Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Må nok pine deg gjennom parafgrafene ja =p edit: Lurt å se på de forskjellige skiltene og lese hva de står for. De fleste er jo enkle men det er noen som ikke sier seg selv. Kan teste skiltferdighetene dine her: http://www.dinside.no/php/art_spor.php?id=74175&aid=33992 9135747[/snapback] Takker for den der! Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Klarte teoriprøven på prove.no med 4 feil, har ikke begynte på teorikurs eller lest noe. Kjører opp i september. Syntes moped teorien var ganske enkel 9136324[/snapback] Viss det var mopedprøven du tok har du ikke sjangs.. Skal du klare mopedprøven hos vegvesenet må du klare bil-terorien på nett Prove.no - mopedprøven kan ikke sammenlignes med den ekte. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Viss det var mopedprøven du tok har du ikke sjangs.. Skal du klare mopedprøven hos vegvesenet må du klare bil-terorien på nett Prove.no - mopedprøven kan ikke sammenlignes med den ekte. 9136745[/snapback] Netopp, den jeg tok på biltilsynet var lettere. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Klarte teoriprøven på prove.no med 4 feil, har ikke begynte på teorikurs eller lest noe. Kjører opp i september. Syntes moped teorien var ganske enkel 9136324[/snapback] Viss det var mopedprøven du tok har du ikke sjangs.. Skal du klare mopedprøven hos vegvesenet må du klare bil-terorien på nett Prove.no - mopedprøven kan ikke sammenlignes med den ekte. 9136745[/snapback] Ehm, kjøpe meg en tentamen i går for rundt 30kr og klarte den med 3 feil. Så denne var like lett/venskelig som den på Prove.no Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Bestod med 0 feil! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Congrats! Break a leg. 9139795[/snapback] Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Graturlerer så mye. 9139875[/snapback] Takktakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå