superseeking Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 I dag satt søsteren min på min bærbare pc, så kom hun inn til meg å sa at pcen ikke funker. Hun sa det som skjedde var at hun var på Internett så ble skjermen svart, hun sa hun prøvde å restarte pcen men da hun skulle skru den på igjen starta den ikke. Nå prøver jeg å finne ut hva som er feil, men er ikke så god på bærbar, men pcen reagerer ikke på at strømkabelen står i, og vill heller ikke starte! Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å få den til å funke igjen?? uten om å sende den inn. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Se om du kan få tak i en annen lader og prøv om det funker med den. Lenke til kommentar
lundez Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det har skjedd på noen bærbare jeg også har hatt, jeg har bare tatt å løsnet batteriet å satt det på plass igjen, så kommer den seg. Noen logisk forklaring på hvorfor det har funket for meg vet jeg ikke da men.. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kan og være batteriet som har tatt kveld og. Hvor gammel er maskinen? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hvis maskinen ikke reagerer med strøm-adapteren i (og man har prøvd annet strømadapter), er det mest sannsynligvis hovedkort (eller muligens power-board for de som har det) som er defekt. Som Sjokoladekake spør om, hvor gammel er maskinen? Lenke til kommentar
superseeking Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Kjøpte den i november 2006 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå