Shaper^ Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Jeg har en temmelig high end pc, så jeg tenkte jeg skulle prøve far cry. Innstallerte spillet, patcha det til 1.40 og starta det opp, satt alt på fullt, og enabla HDR. Kom inn på det, åsså så det bare rart ut, jeg kunne liksom se igjennom textures, alt var liksom "transparent". Når jeg skrudde av HDR igjen, så ble det normalt. I tillegg til dette så fungerer ikke musa mi i spillet. Musa funker i Menyen, men når jeg loader ett brett så slutter den å fungere, så trykker jeg "Esc" åsså funker den igjen. Jeg har nyeste grafikkdrivere, ett 8800 nVIDIA kort og kjører Vista 32Bit. Hva er galt? Endret 24. juli 2007 av Shaper^ Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Far Cry virker ikkje skikkelig når du har HDR+ANTI ALIASING (kantutgjevning). Det må du slå av. Ellers det md musen, har vel kanskje sammenheng med driver kanskje. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Vel, trodde at AA og HDR skulle funke bra på FarCry med ett GeForce Kort.. funker jo på oblivion osv. Og musa mi skjønner jeg ingenting av, har aldri trengt noe drivere, har brukt musa lenge, og den har funka fint i ALLE spill.. Og den funker jo i menyen Skjønner ikke hvorfor den ikke skal funke i spillet Lenke til kommentar
bonne89 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 AA+HDR funker bare med geforce 8x00 og radeon x1xx0 og x2xx0. I tillegg må du installere patch 1.4 beta OVER/ETTER patch 1.4 (vanlig/release/ikke-beta). Deretter må du følge instruksene som følger med 1.4 beta. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Gjorde det men det hjalp lite, fortsatt bugga med HDR og AA.. Også har jeg lasta ned drivere til MX1000 musa mi, men den funker fortsatt bare i Menyen... :/ Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det med musa fikser du ved å klikke "reset to defaults" inne på control options. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Hehe, vet ikke om det kommer te å funke, siden det er ett helt nyinstallert spill, det eneste jeg har stillt på er EAX 2.0 og alt det med grafikken Men kan prøve. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hehe, vet ikke om det kommer te å funke, siden det er ett helt nyinstallert spill, det eneste jeg har stillt på er EAX 2.0 og alt det med grafikken Men kan prøve. 9137190[/snapback] Jo, det funker. Det står flere steder på Ubisoft-forumet. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Gjorde det! Men AA + HDR funker ikke! Selv med BETA patchen! Men går nok ann å spille uten AA.. Men er litt kjipt.. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Siste nvidia driver? Chipset driver? Det hjalp meg den tid jeg spillte. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Det snåle med det, er at jeg allerede har nyeste drivere til alt.. Alle andre spill funker, og det gjør jo for så vidt dette og, men HDR+AA hadde vært sweet Men, samma det, kan iallefall spille det nå Tusen takk for hjelpa forum! Dere har svar, som alltid Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fikk aldri AA+HDR til å fungere selv under Far Cry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå