Snuggis Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt vanntettpose som flyter til å ha mobil i? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Skal du fortsatt bruke mobilen eller skal den bare oppbevares ? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Skal du fortsatt bruke mobilen eller skal den bare oppbevares ? 9134541[/snapback] Bare oppbevares. Må ikke ha sånn som du kan ha den i og snakke i den og sånn. Bare sånn at den ligger i en pose når jeg skal ut i båten. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hvis du holder til i Tønsberg kan du få en av meg. Vil tro det er flere butikker som også har fått tilsendt fra Sony Ericsson. Fikk en full pappeske med vanntette poser... Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Hvis du holder til i Tønsberg kan du få en av meg. Vil tro det er flere butikker som også har fått tilsendt fra Sony Ericsson. Fikk en full pappeske med vanntette poser... 9134691[/snapback] Holder nok ikke til i Tønsberg, men Horten er jo bare et steinkast unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå