Alec90 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei! Jeg sliter litt med kviser, også så jeg at hvis man smører tannkrem på kvisene kan det tørke de ut, er det noen som har prøvd dette, og sett at det hjelper? Tar gjerne imot andre råd også Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 ja, la det tørke over natten. men ikke bruk over hele ansiktet, kun på selve kvisene. tannkrem er veldig stekt, og tørker ut huden Lenke til kommentar
End-re Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=261860 Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er sinken i tannkremen som hjelper på kvisene, det hjelper mot munnsår også. Om du vil gå litt dyrere til verks, så kan du kjøpe sinksalve reseptfritt på apoteket spesiellt for akne Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Stopp og spis godteri, det hjelper ;-) Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Stopp og spis godteri, det hjelper ;-) 9144677[/snapback] Det har faktisk ingenting med akne å gjøre, heller ikke hygiene. Akne aka kviser er tilstoppede porer med bakteriedannelse. Google er en fin ting Letet dette opp for en tid tilbake siden samboern min er litt plaget gammel myte om at det smitte over, er heller ikke sann Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Vel:P Husker jo når broren min spiste sjokolade .. Da bloomstret det, og når han stoppet, kom gressklippern Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Går på hormoner også vet du og er arvelgi på hvor plaget man blir.. så er nok helt tilfeldi ang sukkerinntaket 1 Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Vel:P Husker jo når broren min spiste sjokolade .. Da bloomstret det, og når han stoppet, kom gressklippern Da jeg var litt yngre, 14-15, spiste jeg godteri i enorme mengder. Da hadde jeg ikke en eneste kvise. Nå når jeg har kuttet ut, og kun spiser litt nå og da har jeg litt mer. Ikke mye, men nok til at jeg merker det. Tannkrem funker litt i alle fall. Bare husk å vask den av når du våkner Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Hehe Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå