jonernhagen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Kan godt dem er litt forsiktige når dem legger dem nedi daHvis dem ikke er det så vil flyet som ble sent fra elefun til meg i dag bli knust (mest sannsynlig) og hvis det blir det: da blir jeg også sint på posten! Mange her som har samme erfaringer med posten som meg høres det ut som! Det mest irriterende i verden er jo når du vet at pakken ligger på ditt lokale postkontor, men du fikk ikke melding om det før posten stengte for helgen.... Det ble imidlertid litt bedre etter at jeg fant en tjeneste som varsler meg om endringer i status på forsendelsen elektronisk. Hos pakkespor.no kan jeg opprette varsler på et pakkenummer, og få beskjed hver gang status endres, enten på epost eller på sms. Grei måte å spore pakker på. Epost er gratis, og sms koster et par kroner tror jeg. Nå slipper jeg iallefall å erge meg over pakkeslipper som sendes ut for seint! sporing av pakker på epost og sms Jon André. Endret 12. september 2008 av jonernhagen Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dere bortskjemte nisser som tror dere skal få en pakke med engang dere har bestilt noe på nettet har ikke forstått logistikk overhode. Om det er kort avstad mellom steder så må pakkene innom sentralene uansett. Alternativet ville bli rådyrt. Men de ansatte sliter ræva av seg i Posten, vet jeg. Konstant underbemanning og bemanningskutt. Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Fornøyd med posten alt tatt i betraktining. Leveringstid er ikke min store bekymring da jeg kun er forbruker. Men skuffet ble jeg når jeg skulle hente en pakke kl 22.30 på Kiwi her en dag, og jeg ble fortalt at datasystemtet stengte kl 22.00. Hva slags datasystem er stengt om natten? Det kan neppe kreve at en ansatt sitter i andre enden og "godkjenner" utleveringen av pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå