abrakadabri Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Når en løper en tur i skogen løper en jo alltids forbi noen mennesker. Løp forbi ei relativt herlig dame virket det som (gikk jo litt fort unna i svingene) og kom til enden på veien. Snudde da og passerte henne når jeg løp tilbake. Er det "mulig"/fornuftig å ta kontakt da? Sakke farten litt ned og si "Hei" for å prøve å oppnå litt kontakt? Løp jo i tights og t-skjorte - kanskje ikke helt bra å stoppe da? Blir damer støtt? Lenke til kommentar
KS Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Når en løper en tur i skogen løper en jo alltids forbi noen mennesker. Løp forbi ei relativt herlig dame virket det som (gikk jo litt fort unna i svingene) og kom til enden på veien. Snudde da og passerte henne når jeg løp tilbake. Er det "mulig"/fornuftig å ta kontakt da? Sakke farten litt ned og si "Hei" for å prøve å oppnå litt kontakt? Løp jo i tights og t-skjorte - kanskje ikke helt bra å stoppe da? Blir damer støtt? 9134071[/snapback] kan være mye bra som er ute og løper ja Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Når man er ute og løper så smiler man og sier hei til andre som er ute og løper, sånn er det bare. Når man kjører motorsykkel så vinker man til andre på motorsykkel. (Tar du bussen så sier du ikke hei til alle på bussen, men kanskje bussjåføen og personen du blir sittende ved siden av) Så møtte du på henne 2 ganger så syns jeg helt klart at et hei hadde passet seg. Lenke til kommentar
abrakadabri Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Hmm - burde kanskje skamme meg da. Well - hun var ikke ute og løp. Gikk sammen med to andre - ei yngre og et barn. Synes det var merkelig klesstil og i skogen - bootsliknende "støvler"/sko og 3/4 jeans - nice outfit, men ikke helt skogen liksom. Burde vel sagt hei - og hvis en er på treningssenteret så blir det jo litt mer hei hvis en ser noen der mer enn 1 gang. Hmm - ble liksom bare litt merkelig med et Hei når jeg kom forbi i slik en stor fart. Hmm... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Om hun gikk så var det greit å ikke si hei. De som går syns ofte de som løper kan se litt dum ut, særlig om de flyr forbi i en farlig fart. Til neste gang må du nok ha øvd deg litt mer på fartstilpasning i skogen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kan liksom hilse og si hei med ansiktet. Lite nikk liksom, kanskje et smil. Men ellers ville jeg vært forsiktig med å være for pågående når man er ute og treffer folk som trener. De fleste vil bare trene da, og ikke bli sjekket opp. Men dette må jo du se helt ann. Virker hun interrisert så er jo det bare å slå til. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Er det bare meg eller er det en liten forskjell på å hilse og på å sjekke noen opp? Er så ufattelig lei av jenter som tror at de blir sjekket opp bare de får et smil eller et hei. Utrolig stressende. Lenke til kommentar
abrakadabri Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Hmm - er vel en forskjell ja, gitt - hehe - jeg er jo gutt da så kan vel neppe uttale meg helt. Fikk jo øyekontakt når jeg løp forbi - flotte øyne, men når jeg da løp forbi ble det jo liksom ett halvt sekundsblikk. Hun så til høyre akkurat når jeg løp forbi - noe som vel kan sies å være en naturlig handling. Men liksom - litt spesielt kanskje å ta kontakt når jeg står der i tights - hun kan kanskje tro ting om meg - hadde hun vært alene hadde det kanskje blitt på et annet sett.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Er det bare meg eller er det en liten forskjell på å hilse og på å sjekke noen opp? Er så ufattelig lei av jenter som tror at de blir sjekket opp bare de får et smil eller et hei. Utrolig stressende. 9134462[/snapback] Selfølgelig er det en forskjell. Tror i ung alder så vet kanskje jenter ikke så godt forskjell. Akkuratt som mange gutter blir skikkelig forelsket bare fordi en jente er litt ekstra hyggelig med han. Noen ganger syntes man bare synd på fyren..... Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det du kan er jo å sakke opp farten når du løper mot henne, ta deg til knea og puste ut når du stopper. Slik at du havner på samme nivå som dama som går. Og da er det jo bare å komme med kommentarer du kunne ha tenkt deg å sagt i en slik situasjon. Jo oftere du "møter" dama jo mer vil det være naturlig at du prater til henne også. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg tror jeg hadde blitt rimelig flau hvis en gutt tok kontakt hvis jeg var ute å jogga. Men det har nok noe med at jeg svetter som en gris og er knallrød i trynet. Ikke akkurat noe fruktfat! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hadde han vært kjekk og sjarmerende hadde jeg tatt det som et stort kompliment. Hadde han vært sær og innpåsliten hadde jeg nok funnet raskt på en eller annen unnskyldning for å løpe videre... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hadde han vært sær og innpåsliten hadde jeg nok funnet raskt på en eller annen unnskyldning for å løpe videre... 9143804[/snapback] For å se det positive i det, så kan man bli rimelig sprek. Og rask, ikke minst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå