NSXR Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Smekka sammen en ny låt for litt sida http://www11.nrk.no/urort/user/song.aspx?mmmid=312929 Kritikk? Blei ganske fornøyd Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ikke noe kritikk fra meg, dessverre. Har ingen greie på techno. :\ Men kanskje det er litt lurt å skrive hva slags sjanger det er på låta, så de som er mer intresserte kan ta en titt? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Har du lest retningslinjene for dette underforumet? Noen helt spesielle emneregler er gjeldende, og jeg anbefaler deg å bruke -knappen for å endre emnetittelen til noe mer passende. I tillegg må jeg minne om: Det er mest optimalt om man linker direkte til en låt i tråden, framfor å linke til f.eks. NRK Urørt, hvor man har flere låter. Det er best om én låt eller ett album får størst mulig eksponering (altså gjennom sin egen tråd), framfor mange låter (kan virke avskrekkende for å gi tilbakemelding). Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Denne fallt totalt i smak hos meg <3 Ikke noe ris fra meg.. Bare ros Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Denne er jo nydelig Så flink du er Har egentlig ikke noe kritikk å komme med. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Endret 28. juli 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg