Vallhall Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei folkens Har eid mange ColinMcrae spill opp gjennom tidene, og må si Dirt er en skikkelig skuffelse når det kommer til realisme og kjørefysikk sammenlignet med tidligere spill. Er det andre som mener det samme. Dirt er vel så mye arcade som det kan få blitt, noe som er synd for meg iallefall, men grafikken er jo pen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Mykje lik køyrekjensle som i Colin 2005. Nr 3 i rekka var siste gode som kom. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 At det ikke er 100% realistisk gjør ikke noe for min del ihvertfall, jeg syns dette spillet er utrolig morsomt og et stort steg fra tidligere Colin Mcrae-spill. Deilig at det endelig har kommet et mer Arcadepreget rallyspill syns nå jeg. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Synes kjørefølelsen er god siden rattet funker fett, og grafikken er også meget meget god Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Prøvde demoen av DIRT, og det var mer enn nok for min del. Helt elendig. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 En to meters bremselengde når man kjører i 150 på grus er litt for urealistisk for min del. Står ikke i stil med resten av spillet. Føles som en bug. Lenke til kommentar
GoldbulletGoN73 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Er nok enig med Rrhoads der, bilen sitter litt for godt på vegen, til tider ja... Kan jo ha full spiker på lange strekker, for så å bremse ned til null på 2 sek...merkelig... Men bortsett fra det, syntes jeg spillet er bra. Bra variasjon, og kule veier. Litt skuffet over online-delen, men nå kommer jo DIRT 2, så da får man kjøre online der Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg syns nå i det minste at spillet ble mye kulere når man stiller på Helmet View. Kult nok til at jeg har runda career ihvertfall... Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Kan jo ha full spiker på lange strekker, for så å bremse ned til null på 2 sek...merkelig... Jepp, det er blant annet dette jeg mener Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kan jo ha full spiker på lange strekker, for så å bremse ned til null på 2 sek...merkelig... Jepp, det er blant annet dette jeg mener 9135926[/snapback] Enig, men sett ned downforce til sirka 0 - 5 Bilen går litt fortere og man får en liten "touch of Richard Burns" Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Colin McRae: DiRT er et kjempebra bilspill! Jeg mener det er det beste i serien. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Til dere som ikke liker dirt ... Har dere god nokk PC til å spille dirt uten hakking? Dirt krever ganske mye ... om man skal kjøre ultra settings må man nesten ha ett 8800 gts/gtx og helst en god prossoer og EDIT : Så ikke at tråden lå under microsoft ... sorry Endret 25. juli 2007 av VesleKim Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Til dere som ikke liker dirt ... Har dere god nokk PC til å spille dirt uten hakking? Dirt krever ganske mye ... om man skal kjøre ultra settings må man nesten ha ett 8800 gts/gtx og helst en god prossoer og 9141599[/snapback] Her bruker vi Xbox 360 Lenke til kommentar
Toa Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dirt er et elendig spill. Javel, så er grafikken flott, men det er stort sett det eneste. Mangel på splitscreen er en skandale. Kjørefølelsen er patetisk. CMR4 er min favoritt i serien, og er milevis bedre enn dette makkverket. Håper det snart kommer et rallyspill til xbox 360. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dirt er et elendig spill. Javel, så er grafikken flott, men det er stort sett det eneste. Mangel på splitscreen er en skandale. Kjørefølelsen er patetisk. CMR4 er min favoritt i serien, og er milevis bedre enn dette makkverket. Håper det snart kommer et rallyspill til xbox 360. 9148821[/snapback] Vel, problemet ligger i at svært mange er av en helt annen oppfatning. DIRT har gjort et kommersielt sjakktrekk i spillet, og det er å få menigmann til å like det. Ikke vi som er fan av rallyspill, ala RBR, de tidligere Colin-spillene etc, men de som har en langt lavere terskel. Det er _mange_ bekjente som har null forhold til rally som virkelig digger DIRT. De bryr seg niks om bremselengde og realisme generelt kan det virke som, men elsker følelsen man får av spillet. Mestringsfølelsen er enorm i spillet, mangelen på realisme tatt i betraktning, og sånt selger til de som ikke er hardcore. Sad but true. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg synes kjørefølelsen var så ille at jeg ikke klarte å spille spillet, men for folk som ikke spiller bilspill til vanlig og klarer å venne seg til den totale mangelen på realisme er nok DiRT er veldig bra spill. Lenke til kommentar
_bob_ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dirt var veldig skuffende ja! Elendig realisme og det føles ikke ut som man kjører rally i det hele tatt! Nei jeg koser meg heller med Forza 2 fremover Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Så spill må være realistiske for at de skal være morsomme?? Det er som å si at filmer som ikke er realistiske er dårlige. Jeg elsker bilspill, både realistiske og urealistiske.. Jeg har spilt en drøss med realistiske bil/rallyspill og Dirt er etter min mening et herlig friskt pust i bilspillenes verden. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Dirt er et elendig spill. Javel, så er grafikken flott, men det er stort sett det eneste. Mangel på splitscreen er en skandale. Kjørefølelsen er patetisk. CMR4 er min favoritt i serien, og er milevis bedre enn dette makkverket. Håper det snart kommer et rallyspill til xbox 360. 9148821[/snapback] Vel, problemet ligger i at svært mange er av en helt annen oppfatning. DIRT har gjort et kommersielt sjakktrekk i spillet, og det er å få menigmann til å like det. Ikke vi som er fan av rallyspill, ala RBR, de tidligere Colin-spillene etc, men de som har en langt lavere terskel. Det er _mange_ bekjente som har null forhold til rally som virkelig digger DIRT. De bryr seg niks om bremselengde og realisme generelt kan det virke som, men elsker følelsen man får av spillet. Mestringsfølelsen er enorm i spillet, mangelen på realisme tatt i betraktning, og sånt selger til de som ikke er hardcore. Sad but true. 9149248[/snapback] Og hvis spillet er ment for menigmann, hva er da poenget med å kunne stille inn ting på bilene som kun de mest hardcore spillerne gidder sette seg inn i? Det virker ikke som de helt vet hva de vil med dette spillet.... Ingen av vennene mine hadde problemer med å sette seg inn i CMR4 på veldig kort tid (de spiller veldig lite spill). Alle er enige om at Dirt suger... Hva med noe så enkelt som en innstilling: "Easy - Medium - Hard" når det gjelder realismen? Dette har fantes i spill siden 70-tallet... og splitscreen har vel vært mer eller mindre standard i bilspill siden tidlig 80-tall. Men neida... De har fokusert på grafikk og eyecandy, og på den måten blendet massevis av spillere og anmeldere med nettopp det. Jeg gjentar meg selg: Colin McRae 4 er et MYE bedre spill. Hadde CMR4 kommet ut idag, med et annet navn, og med grafikken til Dirt, så hadde det vært lovprist langt opp i skyene. Endret 26. juli 2007 av Toa Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Rallisport Challenge 2 er mye bedre en dirt, kjøre følelsen er helt klart bedre og det ser drit bra ut til å være xbox spill.. Dirt er veldig flatt og arcade i forhold.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå