Gå til innhold

Nytt multiplayer spill


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og noen kjente spilte WoW en stund, men har sluttet flere ganger fordi vi syns det er så ensformig og repetitivt. Jeg lurer på om det er noen andre spill som kan anbefales å spille, hvor vi (3) gjerne kan spille sammen eller mot hverandre. Jeg er ikke på spesifik jakt etter noen spesiell sjanger, men et FPS kunne være gøy. Men som sagt så er jeg åpen for alt, så lenge vi kan spille sammen. Det hadde vært greit om det spillet hadde hatt noe bra system for å kommunisere med mine venner, så det kan bli lett å henge sammen og slikt.

 

Jeg vet selvfølgelig om spill som BF2, diablo 2, quake, cs, guild wars og tiberium wars. Battlefield kunne kanskje vært interessant, men jeg syns det er vanskelig for å finne folk og kommunisere med og chatte mens man spiller. noe ala battle.net på diablo 2 hadde vært greit. Og det hadde vært greit om det hadde vært litt mer avansert multiplayer enn quake (men ikke nødvendig, bare kom med forslag takk :p). CS er ikke vår greie, og det er ikke guild wars heller.

 

Jeg har prøvd å si noe om de mest populære spillene om hva jeg tenker om det, men som sagt så kan dere gjerne komme med det meste. Det viktigste i mine øyne er at vi kan være sosiale og "henge" sammen, og noe annet som er veldig viktig er at det ikke er så repetitivt som de fleste mmo's, og at spillet ikke er for "treigt".

 

Jeg har nevnt RPG og FPS, men kom gjerne med spill fra ALLE sjangre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan anbefale Neverwinter Nights (det første) med dets ekspansjons pakker. Et meget underholdene og morsomt RPG spill som i mine øyne slår alt av RPG og burde sette en mer standard for MMORPG enn det har gjort.

 

WoW er gruelig kjedelig i lengden, det er jeg enig i, så da tror jeg at du kan få det morsomt med Neverwinter Nights.

Lenke til kommentar

Kan anbefale alle rainbow six spillene, men spesiellt Rainbow Six - Vegas, der du kan spille Co-Op på missons.

Eller Serious Sam 1/2..

Dette er veldig bra FPS spill som funker på Co-Op.

Men du har også Trackmania på LAN, det er morro det!

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar

Shadowbane er sabla morsomt om du får samla et par venner og får laget et lag. Spiller du public med ingen du kjenner er det bare kaos though.

 

edit: kjøper du det så send meg en PM, en kompis og jeg prøver å finne norske folk til å lage et team.

 

edit2:leif.

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
Shadowbane er sabla morsomt om du får samla et par venner og får laget et lag. Spiller du public med ingen du kjenner er det bare kaos though.

 

edit: kjøper du det så send meg en PM, en kompis og jeg prøver å finne norske folk til å lage et team.

 

edit2:leif.

9140050[/snapback]

 

hmm, shadowbane er da gratis?

Lenke til kommentar
BATTLEFIELD 2

 

Der har du et realt avhengishetsskapende og konge bra spill. Begynnte i høst. Har 880 timer nå online. Bli med i en clan og begynn med TWL og cuper. Utrolig skøy :)

9143855[/snapback]

 

 

hvordan ligger det ann med patch og slik nå? jeg har spillet men vet ikke om jeg orker legge det inn. vis det er masse patcher? 1 time å laste ned eller?

Lenke til kommentar
Roy: er det shadowrun du mener?

9141780[/snapback]

 

argh! Ja jeg mener ShadowRUN, jeg spiller også Shadowbane sammen med en kompis, så det går ofte litt i surr på navnene. :p

9148087[/snapback]

 

Hei! Jeg holder på å sjekke ut hvordan Shadowrun er, og fra beskrivelsene jeg ser så virker det som det har svært tøff multiplayer. Men jeg skulle gjerne hatt litt mer informasjon om multiplayerdelen før jeg evt. kjøper det. Og om det er like bra som det høres ut

Endret av Varen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...