Gå til innhold

MGS4 Gameplay Videos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvor Snake gjemmer den sniper rifla når den ikke er i bruk  :whistle:

9138321[/snapback]

Haha, det må jeg si at jeg lurte veldig på jeg også. Han fyker rundt der i den trange sirkusdrakta, ruller rundt og styrer på, men man ser ikke mye til gunnern nei :)

Neida, spill kan jo ikke være FOR realistisk. Da er det jo ikke gøy.

Lenke til kommentar
Haha, det må jeg si at jeg lurte veldig på jeg også. Han fyker rundt der i den trange sirkusdrakta, ruller rundt og styrer på, men man ser ikke mye til gunnern nei :)

Neida, spill kan jo ikke være FOR realistisk. Da er det jo ikke gøy.

9138827[/snapback]

Ja, det er sant det, spill skal ikke være FOR realistiske. Men det er moro

å lure på sånne småting i ny og ne :!: Spillet så veldig moro ut hvertfall!

Lenke til kommentar

9138321[/snapback]

Sikkert inni den massive rumpesprekken han har i drakta si.

9138738[/snapback]

Jeg foreslår at dere holder sånne kommentarer for dere selv, for det er lite konstruktivt og det blir bare krig å faenskap av det på dette forumet.

Jeg gleder meg iallefall som en unge, uansett hvor geværer gjemmes når de ikke er i bruk! :)

Lenke til kommentar

9138321[/snapback]

Sikkert inni den massive rumpesprekken han har i drakta si.

9138738[/snapback]

Jeg foreslår at dere holder sånne kommentarer for dere selv, for det er lite konstruktivt og det blir bare krig å faenskap av det på dette forumet.

Jeg gleder meg iallefall som en unge, uansett hvor geværer gjemmes når de ikke er i bruk! :)

9139045[/snapback]

Ta nå en fleip for en fleip, mann! Hvordan skal det gå med verden om man ikke kan bemerke små underfundige merksnodigheter uten at folk flipper ut! :!:

Jeg gleder meg ekstremt mye til å spille MGS4, bare så det er sagt. Enten på xbox360en min ( lov å håpe ) eller på PS3en til han ene jeg kjenner som har PS3!

Lenke til kommentar
Ta nå en fleip for en fleip, mann! Hvordan skal det gå med verden om man ikke kan bemerke små underfundige merksnodigheter uten at folk flipper ut!  :!:

Jeg gleder meg ekstremt mye til å spille MGS4, bare så det er sagt. Enten på xbox360en min ( lov å håpe ) eller på PS3en til han ene jeg kjenner som har PS3!

9139220[/snapback]

Kan det ha noe med at jeg har hatt hemoroider? :hmm:

Neida, selve spøken tåler jeg finfint, det er alt det helvetes bråket som bestandig følger jeg er lei av. "Åja? ÅJA?! Vel, pappan min banker din." "Mora mi er deiligere enn din!" :huh: Øøh, vel noe i den duren...

Lenke til kommentar
Ett spørsmål...er det mulighet for at man får både japansk/US tale på BR-disken, eller blir det enten eller?

9139226[/snapback]

Det hadde vært veldig stilig om man kunne hatt japansk tale med engelske subs! Da kan jeg trene japansken min enda mere =D

Lenke til kommentar

Når det er sagt, elsker deg stemmen til David Hayter(Snake) Men når eg såg den videoen der fikk eg ein bedre følelse med alt bakgrunnssnakket til de kjempende soldatene utført i japansk.

Er så lei amerikansk i krigssammenheng :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

9138321[/snapback]

Rifla? Hvor har han den tønna!! :ohmy:

Ser virkelig lovende ut dette spillet! Merker at det er et stykke unna fra ferdig men Kojima leverer så dette går nok flott :D

Og til dere som syns ikke dette spillet så noe spes bra ut så er det jo ikke det mgs handler om. Nytter heller ikke og skippe 1,2,3 for å hoppe rett på 4rn, da du ikke vil forstå noen ting sikkert. For det som gjør mgs så vanvittig bra er historien!

Ikke mange spill som kan måle seg her imo :)

Endret av Skinnhesten
Lenke til kommentar

Lurer på hva dere som synes dette ser kjipt ut ser etter i et spill.

Setter en 10'er på at om det blir annonsert til 360 så er det sinnsykt fett og det beste i verden og sony går under pga. at de mistet det. Litt som DMC 4.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

9138321[/snapback]

Rifla? Hvor har han den tønna!! :ohmy:

Ser virkelig lovende ut dette spillet! Merker at det er et stykke unna fra ferdig men Kojima leverer så dette går nok flott :D

Og til dere som syns ikke dette spillet så noe spes bra ut så er det jo ikke det mgs handler om. Nytter heller ikke og skippe 1,2,3 for å hoppe rett på 4rn, da du ikke vil forstå noen ting sikkert. For det som gjør mgs så vanvittig bra er historien!

Ikke mange spill som kan måle seg her imo :)

9139972[/snapback]

Joa Story har mye og si i MGS, det har det alltid hatt.

jeg syns virkelig det ser nextgen ut.. MGS er ikke ett shoot em up for de som trur det. Tactical Espionage Action, hvor du heller bruker omgivlser og lurer fienden enn skyte han.

On Topic: som forventet av Konami, blir en god avsluttning på MGS serien. Artig med det nye play in First Person for de som liker det, må si dette ser bedre ut enn Creed! ordentlig lekkert

Endret av Imsdalo
Lenke til kommentar

Setter en 10'er på at om det blir annonsert til 360 så er det sinnsykt fett og det beste i verden og sony går under pga. at de mistet det. Litt som DMC 4.

9140216[/snapback]

Faen meg sant det der.

Lenke til kommentar

9140216[/snapback]

Faen meg sant det der.

9147733[/snapback]

Y agree MGS4 er allerede en consol seller og hadde det kommet til 360 hadde nok sony tapt grundig på det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...