Bebeluv Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det blir mitt første også liksom, men dette spillet ser jo ut som har litt mer action enn de forrige etter det som har blitt vist. Gleder meg selvom jeg ikke har spilt noen av dem andre før, bare sons of liberty elr hva det het, og da syntes jeg det var rimelig kjedelig., Satser på at jeg liker dette når det kommer. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kan nesten garantere deg at det fortsatt er historien som kommer til å stå i fokus, det er trossalt veldig mange tråder som skal nøstes opp i løpet av dette spillet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Shit visste at det var historie i spillet, men kunne aldri tenkt meg at et snikespill skulle ha en god historie å få med seg. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 hd trailer is here..Damn good shit... http://www.gametrailers.com/player/22702.html Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Digg dette blir da ser ut som att både spillåret 2007 og 2008 blir store for min del Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Tro meg dere som ikke har spilt de forrige kommer ikke til å skjønne en dritt av historien i dette spillet. Jeg vil nesten gå så langt som å si at det nesten er unødvendig å spille dette uten å ha spilt de tidligere i serien. Men spillet ser helt rått ut, både på gameplay og grafikk. Dette spillet blir nok den eneste grunnen til at jeg kjøper meg en Ps3. Endret 24. juli 2007 av marius90 Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 nå har det kommet hd video på gametrailers.com Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 dette spillet kommer til å bli ett av de spillene som kommer til å selge en haug med PS3'er. /drool Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 ZOMFG DET SER BRA UT! Så mye kult man kan gjøre Jeg er jo Hardcore MGS FAN så dette blir bra for meg, ska være der 1 dag det kommer ut... Når kommer det ut? Lenke til kommentar
EthanHunt Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Da vil du sansynligvis få veldig lite utbytte av det...men du har enda tid til å spille igjennom de tre første før MGS 4 kommer, og det anbefaler jeg deg å gjøre. Ikke noe must for meg å absolutt kunne all forhistorien eller handlingene i de tidligere spillene for å nyte spill. Grunnen til at jeg ikke har spilt de 3 første spillene er rett og slett fordi jeg ikke har fått sansen på spillene på bakgrunn av videoer eller det jeg har prøvd selv. Dette er ser derimot veldig bra ut. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Historien fra 1'ern, 2'ern og 3'ern ligger vel på nettet en plass? Blir mitt første MGS også, har ikke lyst til å spille meg gjennom en bunke PS1 og PS2 spill nå, så om jeg finner historien på internett burde vel det holde til å forstå spillet. eller? Lenke til kommentar
Agg Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det er selvfølgelig opp til hver enkelt, men det kommer sansynligvis til å bli som å kun se den siste episoden av en tv-serie. Du kommer ikke til å forstå et spøtt av historien, ikke hvem de forskjellige karakterene er og ikke hvorfor de oppfører seg som de gjør. Men hvis du ikke har spilt noen av de tidligere spillene så er det jo forståelig at du ikke vet hvor stor del av spillene historien faktisk er, historien er alfa og omega og alt annet kommer i andre rekke. Men som sagt, det er jo helt opp til hver enkelt, men jeg anbefaler deg, som tidligere sagt, å spille igjennom de tidligere spillene i serien. De er utrolig bra, og du får dem billig rundt om kring nå, og i tillegg vil du få fullt utbytte av MGS 4. Ser for meg at det kommer til å komme en haug med tråder fra folk som ikke har spilt de tidligere spillene og som ikke forstår en dritt av historien her etter at spillet blir sluppet. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 De gamle spillene er faktsik utrolig bra og er fortsatt meget underholdene og spille. Mgs1 er fortsatt et av mine favorittspill og er like kult å spille nå som det var da det var nytt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har man ein GC kan man også spille remaken av MGS1 som holder samme grafikknivå som MGS2 til PS2, om man er litt kresen på grafikk da Prøver iherdig å laste ned HD-versjonen fra gametrailers, men det stopper tritt og ofte desverre. Dette her SKAL eg se i god kvalitet ^^ Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har man ein GC kan man også spille remaken av MGS1 som holder samme grafikknivå som MGS2 til PS2, om man er litt kresen på grafikk da Prøver iherdig å laste ned HD-versjonen fra gametrailers, men det stopper tritt og ofte desverre. Dette her SKAL eg se i god kvalitet ^^ 9137592[/snapback] GC? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Nintendo Gamecube altså 9137613[/snapback] ah da ble det mindre aktuelt med en gang ^^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Da fikk eg endelig sett HD-klippet! Dette her såg heilt utrolig bra ut. Veldig intesnt og deilig Skal eg sette fingen på noe var det veldig mye stiv animasjoner ute og gjikk, akkurat som du skulle sett MGS2 i aksjon. Men hei og hå dette her gleder eg meg bare vanvittig mye til. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 De som ikke har spilt de tidligere MGS spilla skjønner ikke at MGS _er_ historien. Det er ikke som et tilfeldig actionspill/strategispill/whatever der du bare kan begynne hvor som helst i serien. Eller, du kan men da ødelegger du veldig mye av opplevelsen. Blir nesten som å se siste lotr filmen før du ser de to første. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 GameTrailersSer veldig veldig flott ut! Morsomt at Snake bruker en PS3 Sixaxis kontroller til å styre den roboten.. Da blir iallefall ikke 360 utgaven helt lik! Ser også ut som Snake har blitt litt tvilsom i sine eldre dager.. 9135311[/snapback] kommer mgs til 360? on topic: gleder meg nå utrolig, grafikken, alle gadgets etc så utrolig bra. 9135408[/snapback] Nei det kommer ikke til Xbox360. Er noen fjortenåringer som driver og sprer rykter på nettet så tror resten at det er fakta siden det er en "Artikkel på Internett". 9136322[/snapback] Var det jeg trodde Ble jo sagt det var exclusive på e3 messa, så begynte å lure litt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå