aspic Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Jepp, som topic seier så er dama mi i utlandet (Danmark). Vi har begge to Djuice Nonstop levert av Telenor. Korleis er prisane når vi sender meldinger, om eg ringer til ho via hustelefon og om hu ringer meg via mobil? Nokon som kan hjelpe? Vi skal jo i teorien sende gratis til kvarandre, men korleis er dette over landegrenser? Eg prøvde å finne ein liknande tråd, men fann ingen.. Godt mogeleg eg er i feil kategori.. Endret 24. juli 2007 av aspic Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Fant Dette på Telenor sine sider. Håper linken fungerer. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Takkar Bushmills.. Så det betyr at for MEG (som sit igjen i Noreg) kostare det 1,50 kr pr. melding? Men kva koster det for ho TIL meg då? =o Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Takkar Bushmills.. Så det betyr at for MEG (som sit igjen i Noreg) kostare det 1,50 kr pr. melding? Men kva koster det for ho TIL meg då? =o 9133836[/snapback] nei for deg koster det kroner over at du har nonstop. men for henne koster det ca 4 kroner vis hun er i europa. ellers må du sjekke for andre land utenfor europa har forskjellige priser Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Har dere begge bredbånd? Da er vel Skype tingen. Har bare du bredbånd? Flere IP-telefoni selskaper har gratis tellerskritt til Europa. Feks. Telio (der koster abon. 159,- i mnd og du kan ringe ubegrenset til fasttelefoner i hele vest-europa og nord-amerika). Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Eg har bredbåndstlf men koster uansett penger til mobiltelefoner.. Jækli kjipt at det kosta så mykje berre pr. melding.. =/ Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Disse prisene det er linket til lenger oppe gjelder nok fra norsk telefon til dansk telefon, ikke fra norsk i Norge til norsk telefon i Danmark. Det er disse prisene du er interessert i: http://telenormobil.no/priser/iutlandet/ Det er dama di som må betale ekstra. Du betaler det samme som om hun skulle vært i Norge. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det billigste er som oftest at dere finner en fasttelefon der du kan ringe henne. Har du bredbåndstelefon koster deg deg lite eller ingenting å ringe fasttelefoner i Danmark, og det skal fungere både til telefonautomater og fasttelefoner på hoteller eller i private hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå