Øystein.F. Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 DirectX 10-forbetringar. Se videoen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Dualscreen og mega map er ikke akkurat nytt da, selv om han legger det frem slik. Personelig så syns jeg ikke dette ser så spennende ut, de prater jo bare om grafikk og dx 10, det er ikke der et godt strategispill legger grunnlaget. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 lurer på hvordan dual screen fungerer i praksis... For det virket veldig genialt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Det er rimelig genialt ja, Prøv supreme commander, om du har 2 skjermer da, de trenger ikke være like en gang. Lurer på om spillet får støtte for SLI, i henhold til gpg måtte man i supcom velge mellom SLI og dualscreen. De gikk for dualscreen heldigvis. Map blir noe helt annet kan jeg love deg, du har så utrolig mye mer kontroll. I supcom kan du også zoome rett inn i slagmarken på begge skjermer. De var disse som laget groundcontroll 2 ja, jeg må kansje redigere utsagnet mitt, de har nok potensiale, men ser ut som fokuse på strategi er litt borte i all grafikken. Endret 25. juli 2007 av guttorm Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har sittet å sett en drøss med trailere. Har det seg sånn at russerne også angriper usa? Det er jo den big fighten i en amerikansk storby Der russerene angriper fra havna etter å ha lurt seg dit =D så sånn ut på flere trailere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg