Elatrix Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 så lit på http://www.thermaltake.com/products/subzer...o/subzero4g.htm og lurte på om noen her vet hvem som selger disse i norge. har mailet produsenten, men får bare link til et totalt ukjent websted, med ingen info. Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Kan hende at Microplex tar dem inn.. var snakk om noe sånt på forumet dems. Lenke til kommentar
Agrippa Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Med de specs den hadde, ville denne enheten være totalt bortkastet. For de som ikke fikk lest infoen før siden ble tatt ned, var det snakk om en HSF med ett 73W peltier element styrt av et PCI kort. I utgangspunktet en ypperlig ide, bortsett fra at et peltier element på kun 73W aldri kunne ha vært i stand til å utføre det Thermaltake lovet. Som de fleste av oss sikkert er klar over vil en OC high-end P4 el XP trenge =/> 100W og et element mindre enn det vil ha liten eller ingen hensikt. Personlig regner jeg med at noen har fortalt Tt dette og at de har returnert SubZero 4G til tegnebordet. Om det kommer en revidert utgave med et element på mer enn 100W (helst 150) tror jeg dette kan bli en svært interessant kjøler og i så fall vil Microplex sikkert også vurdere å ta inn produktet. De hadde imidlertid de samme motforestillinger som meg ang. den opprinnelige utgaven. Agrippa Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Det er først nu at den har begynt og komme i salg.. er jo litt dur da men pytt pytt... $159.99 er jo en del penger... http://www.xoxide.com/su4gthcoak7.html Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 da kjøper man Swiftech MCX462+T da.... (226w peltier osv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå